Ahad, 15 Mei 2016

ZAMRUD ZAMBIA GRADE A









Jenis ini kategori mahal dan lain dari yang sebelum ini kita pernah maharkan di blog, tak silap tok cuma menempahnya sebanyak 2 biji sahaja memandangkan harga modal agak tinggi.. tapi insyallah di sini tok tak letak tinggi memandangkan mungkin anda ingin meniagakan semula.. Harga Lojikal yang anda mampu jualkan semula ialah sekitar RM 2000-2500 , kalau tak lojik tu sampai Rm 5000 anda kena persiapkan sebentuk cincin untuknya. 

Hari ni tok keluarkan lah mana mana draft zamrud.. so dah macam hari zamrud pula memandangkan kegilaan kepada zamrud ini masih ada, Maklumlah nak raya... raya ni pakai zamrud berbaloi la woii dari pakai akik , kannnnn.. hehehe... lagi pun anda memaharkan di sini pada nilai terbaik dan insyallah masih mampu di maharkan semula kelak, pelaburan ni lebih dasyat dari emas... hari ni beli RM 600, esok jual semula RM 2000... emas ada ka kenaikan harga macam tu... takde bang ...xde ( sambil gelengkan kepala )


Kelebihan sama... jadi di page zamrud hari ini tak perlulah tok meletakkan kelebihannya satu satu, junuh woo , barang dah sama, kelebihan sama... huhuhu


Permudah urusan kerezekian dengan melembutkan hati manusia di hadapan untuk memberi tender ke, projek ke. lojikalnya penampilan anda melambangkan kemampuan anda untuk handle sesuatu projek.. ni cakap meninggi batu di jari akik biasa apa barang sey.. atau batu zircon... ingat tau..sekarang ramai dah tahu pasal batu permata, dulu boleh la kita cong batu zircon tu delima.. la ni tak boleh dah bang ..huhu

Penarik kerezekian dengan izin Allah.. berniaga mudah, bekerja mudah... nak marah jadi cool.. lojikalnya warna hijau memberikan kedamaian kepada jiwa dan membuatkan amarah menjadi reda apabila melihatnya.. fungsi warna di dalam kehidupan kita amat penting... dah....kalau tak penting esok takyah pakai baju warna warni lah.... tudung kusam aje, kelabu asap aje, ke guane?



Kod Produk : ZZ3 9516
Bentuk : Zamrud Zambia Kelas A
MAHAR : RM 500

13 ulasan:

  1. zamrud ni yg saya tunggu ni huhu tp maharnya pula 😂 ngamcammmm

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. blh ke saya unlock yg sebelum ni dan lock yg ini? huhuhu!!

      Padam
    2. boleh jika item lepas tu belum sampai 3 hari

      Padam
  3. Rasanya boleh.. tp cuba tnya otai2 lain atau tnya mr baz.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan tiger shah nk unlock yg mne ? Kot bole merisik khabar ke . hihihi

      Padam
    2. saya unlock zz2 9516. cuba lah risik yg tuh tn. cntik tmbhan pula maharnya pun cntik hehe

      Padam
    3. Dah ade yg lock tuan , xpalahh ade rezeki pasti dpt memiliki 1 dijari .. Heeee

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN