Khamis, 19 Mei 2016

MANI GAJAH KRISTAL








Mani Gajah Kristal.. Bukan dari Kristal dan ia perolehan tok di sini bukan item sekutu... tok dah Faham bahawasanya anda dah mulai membenci item sekutu tok terutama di Kelantan... cuma abg Megat dan Abg Din sahaja masih bersih namanya.. Harap anda faham lah... Macam madu kelulut tu.. nama sekutu.. bukan dari sekutu yang sama juai Minyak Lemak Lintah palsu tu haha... so kena ubah mentalitit sikit, bila nama sekutu bukan bermaksud sekutu yang x elok tu lah ok.. yang tu kita dah BAN selamanya... dan minyak lintah yang anda pulangkan itu tidak dapat tok tukarkan semula kepada modal atau barang lain, sekutu ini terus ban tok.. aku pun pening,  kenapa dia nak Ban tok.. walhal tok sebenarnya yang WAJIB ban dia... garu kepala di buatnya haha... kes tu beribu juga tok rugi, takpa.. Duit Allah bukan Duit Tok... Allah nak bagi tok amik, Allah nak amik balik tok sedia bagi balik... tadak masalah. 

Di atas ialah Mani Gajah kategori nak menjadi RMG tapi dari jenis Kulit.. kulit ni maksudnya permukaan paling atas... kalau kita canai di dalam permukaan, maka ia licin sekata tanpa ada corak di atasnya. Jenis ini menjadi pilihan sesetengah orang berikutan Permukaannya yang kasar dan sedap di gosok.. katanya lah. 

Kelebihan sebagai pengasehan Umum. Kekuatan alami tanpa isian


Pakai kena atau tak kena kulit tiada masalah, kalau nak buat minyak rendamkan ke dalam minyak dan lakukan ritual, macam mana ritualnya, tu rahsia lah.. takkan tok nak ajar cara tanak nasi ke org bhahahah

Kod Produk : MGK 16516
Bentuk : Mani Gajah 
MAHAR : RM 110

5 ulasan:

  1. Ada org beli 5x ganda regenya kat setiu huhu.. terbaik tok..

    BalasPadam
  2. Ada org beli 5x ganda regenya kat setiu huhu.. terbaik tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yap. tok pun dok dgr banyak dah, kat KT pun ada ... harga mencanak.. barang ni memang mahai, mujur la

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN