Rabu, 11 Mei 2016

MADU KELULUT


Assalamualaikum wbt..

Tok kini mengeluarkan madu kelulut bagi penjagaan kesihatan




X banyak, tapi rasanya cukuplah bagi menampung keperluan di Blog G.Bunian ini. 

Madu kelulut yang tok hasilkan tanpa campuran.. berasa amat asli dan berkhaista untuk tubuh badan.. 

Jika di kosumsikan sehari 2x sebelum tidur dan selepas tidur dengan dititiskan di atas lidah sebanyak 5 titis ( dewasa ) , 3 titis ( kanak kanak dan remaja ) Insyallh memberikan reaksi ke atas tubuh badan dengan pantas.. nak amik lebih pun boleh, tapi kesan sama sahaja. 

Botol di atas berukuran saiz 30ml dan tok maharkan siap dengan kos pos ke semenanjung RM 20. 

Saiz ini memudahkan anda sendiri.. ya kan.. kekadang pepagi tu mana la sempat nak minum madu hahaa... jadi dengan saiz ini, anda boleh masukkan di dalam kocek.. di dalam laci kenderaan dan di dalam laci pejabat... semasa pulang dan jalan jem pun anda masih ada kesempatan untuk meminumnya. 

Kalau Kopi Kaw tu boleh jual sepekat Rm 20.. takkan madu tak boleh...

Pula nampak kesannya selepas di ambil dalam masa 3 hari.. kita ambil seminggu lah... kalau untuk lelaki.. memang best hahaha... tok dah cuba , tok tau lah, tapi la ni, wife tengah pantang.. menderita la sorang diri hahaha...


Tok hanya memasukkan ke dalam botol ini hanya selepas adanya order bagi menjamin mutu madu kelulut ini 

Stok ada setiap 2 minggu sekali sahaja, sekali ada , dapatlah dalam 30-40 botol saiz ini.. insyallah tok sedang di dalam usaha menambah sarang kelulut bagi mencukupkan sebanyak 20 sarang di belakang rumah.

Bagi yang dekat dan tak yakin madu kelulut tok ni asli, datang lah , 1 kantung madu Rm 10, sedut lah sendiri puas puas.. 5 kantung dah Rm 50 kan hahaha.. 


Kod Produk : MLULUT30ML
Bentuk : Madu Kelulut Asli
MAHAR : RM 20

Untuk Borneo : RM 25


47 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Payment done...details dah whatsapp tuan baz ye.

      Padam
  2. Tok. Lock 4 botol. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Payment done tok. Dah WhatsApp details. Terima kasih.

      Padam
  3. label tadak lagi, anda bebbas letak label anda sendiri , usah risau..kita akan backup anda habis habisan...nak cakap sarang tok ni sarang anda pada pelanggan anda pun silakan, xda masalah

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum tok.. sy lock 2 botol dlu na.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum tok.. payment done.. detail sy dah wassap Iche' Baz.. ;)

      Padam
    2. W.salam wbt , alhamdulillah terima kasih tuan Lykan

      Padam
  5. Tok maaf bertanya..madu kelulut nie pun boleh ke nak buat tapa geliga ular?ke tak sesuai tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh tapi x berapa kaw.. orgh pakai madu sebab madu ni panas, madu kelulut pula kurang panas dari madu biasa

      Padam
  6. Assalamualaikum,tok...nk lock 2 botoi..

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum,tok...nk lock 2 botoi..

    BalasPadam
  8. Salam tok..payment done n da update kat watsap ngan evernote!

    BalasPadam
  9. Salam tok..payment done n da update kat watsap ngan evernote!

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum tok,

    Kalau nak beli borong dalam 1kg brp harganya tok.

    BalasPadam
  11. Balasan
    1. tok skrg ada di perlis, yang kami ada di sini ialah 320 ml bagi madu kelulut biasa : 110 Mlr ( kos pos dah masuk )

      55ml Madu + : 60 Mlr

      55Ml tonik jantung : 40 Mlr

      Padam
  12. assalamualaikum
    nak brab 2 botol
    ada lagi??

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt. Silakan ada tuan

      Padam
    2. Lepas bank in saya update..
      Nak ws kat no mana ye tok...

      Padam
    3. Tuan wassap ke 0178259540. Maaf lambat reply. Tok baru keluar hutan skrg

      Padam
  13. Salam tok...untuk borneo tu apa tok

    BalasPadam
  14. as slm tok... kalau combine dgn item lain.. ke borneo.. harga sama ke.. rm25

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami