Khamis, 26 Mei 2016

ZAMRUD 3








Buat masa la ni.. untuk hari ini, ini lah zamrud zamrud terakhir di dalam draft blog G,Bunian kita... esok lusa tok tatau la kalau dia masuk lagi dalam draft.. tok harap habis lah bab zamrud  ni, tapi kalau ada, nak buat macam mana, anggap rezeki sahaja. 

Di datangkan dengan sijil Ketulenan asli yang LAKU seluruh dunia. dan mempunyai khasiat alami sebagai penarik kerezekian.. tu dia.. tak nak sebut sebab dah melugai.. sebut juga... 

Kalau nak diisikan dengan kekuatan Jurus macam petir selendang boleh juga, tok sebut sebab semalam dalam whatsup ada orang tanya.. 

Isian Jurus ni maksudnya, jika ada yang menjurus jarak jauh anda atau anda di dalam peperangan, insyallah ia akan melantunkan musuh yang menggunakan jurus juga. anda dok saja, ya dok saja.. sebab di belakang insyallah ada makhluk tolong juruskan.
Kalau isian tu tak boleh la nak langkah langkah, masuk tandas pun kena jaga molek jangan sampai terkena udara tandas., Lagi bagus jika di bawa solat bersama, di pegang dan di bacakan ayat ayat suci Al-Quran atau zikrullah pilihan anda sendiri, minta lah pada Allah semoga Allah mengkabulkan isian ini.. jangan takdub kepada batu , khuatir semasa nak guna, tak menjadi, tok jugak la yang kena sumpah.. sumpah dunia takpa, kat akhirat tok tak di persoalkan sebab masalahnya pemilik taksub kepada batu sampai lupa kepada Allah SWT, tu kena ingat tu ... main benda mistik ni hati memang gila gila nak kena di jaga... sipi sikit, menyasau di buatnya. 


Kod Produk : ZAMRUD3 25516
Bentuk : Zamrud Zambia
MAHAR : RM 350

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN