Ahad, 8 Mei 2016

MADU KELULUT (STOK TERSEDIA 13 BOTOL)





Pemilik madu yg di atas. Bapak tok mat GB

Ini sarang tok sendiri di rumah

Ini antara botol botol di atas

Perolehan se pagi ni di belakang rumah.. jenis ni siap bee pollen



Madu kelulut tersedia 13 botol.. habis dalam perjalanan dari Perlis ke Ganu saja semalam, tengah malam pun orang sanggup tahan tok tengah jalan nak beli madu kelulut.. bila tok tanya .. pasai pa beli dengan tok.. kelantan ada juai, ganu pun ada juai... jawapan depa bagi ialah... tak yakin dan banyak dah campur dengan bahan campuran lainnya.. dari 1 botol boleh ekstrak buat lagi jadi 4-5 botol. Oleh sebab pengeluaran kecil, permintaan banyak, orang sanggup menipu bagi mengaut keuntungan... hurmmm.. tok x nak cakap apa lah.. sebab jenis madu ni...kalau tok sendiri pun tok sanggup beli yang asli lagi.. walau benda tu mahai.. tok sanggup beli... dah nak buat macam mana, kalau peniaga lain ni baik hati macam tok.. hak asli jual murah... tak pa jugak... 

Madu kelulut...

Meh tok nak bagi testimoni sendiri ....

Orang cakap bagus utk athma , jantung, darah tinggi .... macam macam lah kan.....

Kalau di tanya bagi Tok ..........


Kolesterol memang ampuh, darah tinggi terbaik.....



Paling nampak kesan...... pasai benda kita guna kah kah kah... kalau darah dalam badan ni kita hanya boleh feel.. owh dah baik, owh rasa bertenaga.... tapi benda 1 lagi ni..kita pakai.. so kita tau lah... 

Orang ganu cakak...

" Pepagi naik cokeng gitu dah kencing pun cokeng tak Mboh turun "......

Hahahah.... tua tua jadi gitu payah juga....hahahahahha


Minum di dalam setengah gelas air ... ambil madu ni 1 sudu kecil dan masukkan dalam cawan... kemudian masukkan air masak ....INGAT..bukan air suam, bukan air panas... Air masak.. kalau tak tahu air masak tu macam mana... pakai saja air paip.. sebab tok sendiri pakai air paip ( bertapis la ) .....

Minum 1 hari 1x-2x.... tapi tok syorkan... baru minum ni minumlah 2x sehari..dalam masa 3 hari, kemudian maintain 1x sehari...



Kod Produk : KELULUT 8516
Bentuk : Madu Kelulut 
Saiz : 125Ml
MAHAR : RM 46

( Siap Kos Pos )


===============================

SAIZ MINI

Jika anda rasa pagi pagi nak minum tu bermasalah, nak pergi kerja la apa semua kan... tok ada sediakan botol saiz 30ml... bernilai Rm 20 sahaja... siap pos dah tu. 

Boleh letak dalam :

Dashboard kereta

Dalam Poket

Dalam Laci Pejabat

Dalam Saku Poket dada

Di pegang 



Dalam kereta tengah jalan dok Jem tu... minum dan di sambung dengan air mineral yang mampu di perolehi di stesen minyak. 

Nak balik kerja ..jalan JEM?...... masa tu lah..minum lagi untuk kali ke-2 di dalam sehari dan di ikuti dengan air mineral.... 

Mudah, Simple, dan paling utama....... anda memang x kan miss untuk meminumnya. 

Kalau sapa Tak tau Botolnya macam mana.... alah botol macam Botol Vape tu, tapi usah risau sebab tok ada 1000 botol tu, dulu nak bisnes vape tak jadi, Ganu haramkan vape... 


Kod Produk : KELULUT30ML
Bentuk : Madu kelulut
Saiz : 30ML
MAHAR : RM 20
( Siap Pos ) 


39 ulasan:

  1. Lock kelulut 8516 125ml 1botol

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lock lg 1botol 125ml..jdk 2botol.. =)

      Padam
  2. Lock kelulut 8516 125ml 1botol

    BalasPadam
    Balasan
    1. Payment done..detail dh send ke evernote n tuan baz..tq

      Padam
    2. Payment done..detail dh send ke evernote n tuan baz..tq

      Padam
    3. Baik.terima kasih tuan ya.

      Padam
  3. lock kelulut 125ml 1 botol, esok bayar tok

    BalasPadam
  4. Lock kelulut 125ml 5botol tok tq

    BalasPadam
  5. 2 botol dah di beli offline baru tadi

    Total berpunya

    13 botol

    Ada lagi 3 botol berbaki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baki 4 botol utk 125ml

      Utk 30ml masih berbaki 15 botol

      Padam
    2. Baki 4 botol utk 125ml

      Utk 30ml masih berbaki 15 botol

      Padam
    3. Tok lock 2 botol 125ml.

      Padam
    4. Tp dh x ingat camna nk bank in duit. Hu hu hu. Tlg tok

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. Bhahaaa

      551016691626 mybank my gemstone kendian

      Wassupkan order ke

      0178259540

      Nama. Alamat dan nama barang

      Padam
    7. Madu dh terima. Siap dgn container plastik lg. Terbaik Tok. Tq.

      Padam
    8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  6. Tok, Ada lagi tak? kalau Ada saya lock 5 botol
    125ml

    BalasPadam
    Balasan
    1. 5 botol x lepas tuan. Insyallah tok pesan ke ayah tok utk htr ke tok lagi jika ada.

      Padam
    2. Ada 30 ml yg keluaran tok... yg tu insyallah lepas 20 botol pun. Kalau nak amik banyak tok bagi harga borong..tu kena wassup tok

      0196046861

      30ml

      Padam
  7. Tok ada lagi tak 125ml? Kalau ada saya nak lock 1 botol. Terima kasih.

    BalasPadam
  8. Terima kasih tok, kalau lebih 5 btl lagi bagus ye tak tok....

    BalasPadam
  9. salam tok..ada stok g ka?adui ai...

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. payment done..dh wssap dgn tuan baz

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami