Selasa, 3 Mei 2016

AKIK YAMAN























































Untuk pagi ini, tok keeluarkan dahulu item Akik Yaman... Akik Yaman di dalam kategori akik mahal selain akik garut. Tapi insyallah di GB kita akan mengekalkan nilai aslinya di GB sejak lama dulu. 

Akik Yaman amat besar ertinya bagi seorang pengamal Ilmu terawangan /  meraga sukma / perjalanan astral. 

Ada kisahnya yang pernah berlaku kepada Tok di satu malam bertemu dengan seorang pemuda yang menyatakan akik yaman mempunyai kelebihan menyimpan energi alam dan mengeluarkannya pula pada kekuatan besar bagi di salurkan ke dalam tenaga aura. 

Teknik ini tok cuba dan alhamdulillah berjaya.. 

Maka insyallah untuk Akik Yaman Perolehan dan kelebihan ini , tok ajarkan kepada anda.. kalau pakai akik Yaman lain tak jadi tau.. hanya yang di perolehi melalui perolehan GB sahaja.. 

Caranya , letakkan batu akik Yaman GB di dada atau di jadikan cincin, berbaringlah di kawasan yang mempunyai air mengalir atau air terjun, pastikan anda berada di antara air ini dan juga 1 jisim yang lebih berat dari anda sebanyak 100x ganda, contohnya batu besar, bukit, pokok besar dan sebagainya. 

Berbaring dalam keadaan yang selesa .. bacalah Bismillah, Selwata, Ayatul Kursy , Syahadah... dan memohon kepada Allah untuk di terawangkan roh anda ke alam lain,. sebenarnya bacaan ini cumalah syarat agar tidak terpesong, bagi bukan islam juga mampu melakukan dengan cara menumpukan titik fokus dan bertenang pada tahap terdalam... dengarlah bunyi air atau air terjun sebaiknya... 

Apabila bunyi lain hilang dan yang tinggal cuma bunyi air terjun, fokuskan lagi dan akhirnya bunyi air terjun ini akan hilang, di saat itulah anda akan mendapati diri anda sudah berada di tempat lain. 

Cara ini di praktikkan di dalam kem mistik Tok Mat GB suatu ketika dahulu.... dan cara ini adalah 1 bukti bahawa terawangan itu amat mudah, cuma orang kita suka pada benda susah, dah susah x jadi mula la nak kecewa. 

Akik yaman membantu membekalkan tenaga kepada diri anda untuk menerawang, tanpanya anda mampu juga menerawang, namun kebanyakannya gagal kerana tenaga diri tidak cukup kuat... selain menggunakan akik Yaman untuk mendapatkan tenaga, anda perlu mengamalkan zikir sebanyak 70,000x selama 7 hari... pilihan di tangan anda, nak zikir sebanyak itu atau hanya nak pakai medium alam bagi menarik energi alam dan menjayakan anda untuk melakukan terawangan... 

Tok sendiri mempunyai sebentuk cincin akik Yaman dan hanya di pakai ketika ingin menerawang apabila menyedari tenaga dalaman tok kurang, namun memerlukan terawangan kecemasan untuk berurusan di alam Bunian.


Kod Produk : A.YAMAN 2516
Bentuk : Akik Yaman
MAHAR : RM 250

RM 150

29 ulasan:

  1. Balasan
    1. Assalamualaikum tok.. payment done.. detail dah wassap Inche' Baz tok.. Terima kasih na.. ;)

      Padam
    2. w.salam wbt tuan, alhamdulillah... sama sama haha

      Padam
  2. Balasan
    1. Payment Done... Receipt dah di hantar ke Mr. Baz... Terima Kasih Tok... Minta tunjuk ajar mcm mna nak manfaatkan akik yaman untuk terawangan...:D

      Padam
    2. Sudah tok terangkan di atas..sila baca dgn teliti tuan

      Padam
    3. Selamat berterawangan....jika sesat seru nama tuan iblis singa....hi hi hi.....kirim salam pada pu3 sana

      Padam
    4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. Balasan
    1. baik, terima kasih tuan.. comey kartun tu

      Padam
  4. Asam garam ada nun HP ptg nanti..rasa2nya lah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. HP belum di jadualkan launch lagi. belum sempat la yah

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Tapi kt putri kamariah ada tulis HP,ayah ingat hp yg tu hehe

      Padam
    4. he he tok, ada 1 update dok tggu2 x kluaq lg nih, dr mlam td.. ni lebih mahal dr HP.. ayah x sabor dah tu.. he he.. ;)

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    7. kihkihkih.. tok kena deskripsi terbaekk tok.. ;)

      Padam
    8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    10. he he tok, update item termahal dlam sejarah GB.. (yg dlam majalah sy wassap tok tu..) .. hehe.. ;)

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami