Rabu, 21 Mac 2018

TELOR ISIAN KEEMASAN



KIta lanjutkan  dengan Item Telor isian ke dua pula.. dan jenis ini anda hanya perlu makan terus tanpa ada ayat tambahan kecuali Bismillah Ya.. Orang bukan Islam Juga Boleh Memakannya untuk ikhtiar


Ada 2 Jenis buat masa ini 1 ayah gelarkan Multi function egg dan 1 lagi Gold egg Multi Function. Yang Multifunction biasa tadi dah keluar jam 9.am tadi ya. 

Di atas ialah Telor yang diisikan dengan isian bagi tujuan UMUM. Namun anda boleh request isian keilmuan dengan energy ayah sendiri. 

Telor ini di sediakan Oleh Mahaguru Ayah yang di janjikan dahulu ( dah 2 bulan no ?) ... 

Dan khasiat umumnya baik untuk menyembuhkan Energy dalaman

Masalah Penyakit dalaman

Sakit kepala berpanjangan

Masalah lemah Semangat

Masalah Gangguan JIN dan SAKA

Masalah Di sihir

Masalah Kena Guna guna atau Sihir ain melalui angin dan mata

Masalah Terkena calitan minyak pengaseh

Menambah aura positif  untuk kerezekian

Boleh di lemparkan ke arah Rumah Penyihir dan anda kena niatkan sekiranya dia langkah maka ilmunya akan tawar, jika ilmunya rendah maka dengan izin Allah ia akan tawar, namun jika ilmunya tinggi, ilmunya akan menurun kekuatannya dan sihirnya tidak akan sekuat dahulu

Boleh di lemparkan di Kedai pesaing yang pakai PELARIS.... lemparkan bagi kena pintu atau dinding kedainya. Dah pakai pelaris, tak apa la... ni kedai anda pun dia p tutup, tak ke naya namanya???

Di baling ke arah pokok angker, batu angker, kawasan angker untuk melumpuhkan aktiviti keangkerannya

Boleh di rebus atau di goreng dan di beri makan kepada suami/isteri/mertua yang degil, keras kepala , suka cari kesalahan anda ..boleh masak apa sekalipun, telor asam pedas ke, gulai ke, kari ke dan di campurkan dengan telor lainnya

Menajamkan daya ingatan anak anak yang lembab ingatan dan malas ke sekolah

Bagus Bagi anak anak SPM STPM atau Yang nak ambil apa apa peperiksaan. ( perlu di makan 3 Biji untuk tujuan ini )





Untuk isian Keilmuan pula anda boleh pilih dari halaman IJAZAH KEILMUAN lepas yang ayah Postkan... ada jenis yang sesuai diisi di dalam telor dan ada yang tidak, so kena tanya dululah sebelum nak request, Kadar Fidyah sama dengan Fidyah Keilmuan, fidyah keilmuan berubah ubah mengikut bulan dan Bulan Gerhana Penuh tinggi sedikit kerana energy yang di masukkan juga full. 

Isian Energy ayah boleh di lakukan untuk kedua jenis Telor ini samada di halaman ini atau di jam 12pm, cuma yang membezakan ialah Mahar asas asal Jenis Telor isian ini sahaja. 

Baiklah, Telor energy di atas adalah dari ayat pembatal sihir dan ayat kerezekian dan kekayaan. Baca Bismillah dan selawat serta niat sendiri semasa ingin memakannya, terpulang samada anda nak makan mentah atau nak makan sudah di rebus atau separuh masak. 

PERATURAN MAKAN

Mesti di makan Selepas Solat Asar Dan Sebelum Solat Maghrib, Kerana waktu begini ialah waktu jin jin penyihir baru bangun tidor dan baru nak bangun buat kerja, kita kasi racun sama dia.  

PANTANGAN

Tiada pantangan jika tidak diisikan dengan energy Ayah. Kalau diisikan dengan energy ayah sendiri, maka pantangannya ialah TIDAK BOLEH MINUM ARAK Dan Berzina. 


MAKANAN +

Boleh di makan bersama madu atau Habuk lada hitam atau Habbatus Sauda




STOK BUAT MASA INI YANG ADA 

Jujurnya Anda tahu bukan , di atas adalah telor... dan yang di buat 1 biji ini ialah Contoh. Telor mudah rosak jika tidak di simpan di dalam peti ais dan siapa yang tempah awal maka dapat lah yang sebiji ini ( dapat awal la ) , kalau selain ini anda kena menunggu sehingga 3-4 hari untuk ia di siapkan, TOLONG beri masa kerana untuk menulisnya bukan 1 jam atau 2 jam, dan mengisikan dengan energy pak guru pula bukan setengah hari untuk setiap tempahan. 

Dan setiap item Pak Guru , seperti sedia anda maklum, semuanya LIMITED.... senang kata... kalau pak guru tak da masa di kemudian hari, maka tak da lah, dan semua item beliau di buat mengikut kiraan bulan, hari , jam dan minit. 


Anda boleh menempah mulai dari sekarang , sebanyak mana..itu adalah terpulang kepada anda.


RESELLER /  DROPSHIP


Anda di benar niagakan semula item ini pada nilai yang anda suka, tiada had limit untuk tujuan permaharan , tapi ingat, selepas membeli anda perlu menjualnya segera, ia tidak boleh di masukkan ke dalam peti ais, ini ialah pesan pak guru. Maksudnya anda kena ambil gambar di atas dan mulai menempah sekarang, barang sampai terus anda boleh pos kepada pelanggan anda. 



Deskripsi ini sama dengan Telor Emas halaman Jam 12.pm, CUMA ia ada sedikit extra 


Sebelum ayah terlupa... untuk ke dua dua jenis telor ini anda perlu banyakkan Istigfar dan banyakkan ibadah , ini akan melangsungkan energy ini di dalam badan anda dan kian lama kian kuat auranya di dalam badan anda. 



Kod Produk : TELORAYATEMAS
Bentuk : Telor Isian energy pak guru
MAHAR : RM 140 Siap pos dalam semenanjung
( Packnya agak tebal ) 

Kuantiti yang sudi di siapkan Bagi jenis Ini  ialah 30 biji Sahaja dalam masa 30 hari dari 19hb iaitu 1 Rejab 1439 Hijrah Dan Tamat Pada 20hb April 2018



Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540







3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN