Selasa, 13 Mac 2018

IBU DUIT BUNIAN




AVAILABLE SEKARANG 2 KEPING
20.12.2017


Alhamdulillah ada lagi ibu duit... minta maaf untuk 1 Kpg tok mengizinkan 1 orang sahaja , item ini tiada LOCK ka GRAB ka... di sebabkan item ni sekali mai tak banyak.. maka SIAPA CEPAT DIA DAPAT


AVAILABLE SEKARANG 2 KEPING
13.3.2018

Alhamdulillah.. ada 2 sahaja berganda 10 semuanya.. Dana Ummah?... Ibu Duit?

Keduanya sekali dan mempunyai kekuatan 10x Ganda dari ibu duit dan tidak mempunyai Had Limit masa dan tempoh.. Pakai selama mana anda nak pakai . 

Insyallah I Budit Bunian ini adalah Penarikan Tok melalui Angin.. Usah risau Tok ada 3 saksi di sini di mana Tok melakukan aksi Mengambil wang dari Udara ketika 3 staff tok belum Makan dan tiada minyak kenderaan, ketika tu Tok di Hotel TH.

Semua anak jemaah Tok juga sudah di maklumkan , sekiranya mereka ada pelanggan yang inginkan ibu duit jenis ini samada dari udara atau datang dari dalam mulut selepas tok mengunyah 3 jenis bunga warna putih, maka kadar bayarannya ialah RM 2000. Dan sebahagian adalah untuk mereka..itulah cara tok membantu jemaah tok di sini. Rawang dan Terengganu. 

Ibu duit ini mempunyai kekuatan 10x ganda dari kekuatan dana ummah dan juga kekuatan ibu duit di dalam penarikan kerezekian, perniagaan menjadi bagus, yang bagus menjadi Hebat, insyallah. 

Tok laminatekan kerana melihatnya amat special sekali, auranya amat indah dan kuat. Jika di maharkan anda pun x da lah nak terbelanja pulak kan. 

Di simpan di rumah atau dalam kenderaan.. masuk poket rosak la laminate dia.. benda ni cukup simpan di dalam rumah sahaja, insyallah bertindak dan berkesan.. x payah nak bawak, bawak buat apa?.. nak menunjuk?

Tak payah menunjuk, benda macam ni untuk diri kita sendiri..bukan untuk di tonton umum. 

Ada 2 Sahaja..minta maaf lah.. nak ambil bukan senang banyak syarat tok muda kena ikut. Pening. 

Jika anda berniaga insyallah dalam masa kurang 360 hari anda akan mendapat kekayaan, kurang 41 hari anda akan dapat melihat betapa perniagaan anda menjadi bagus dan memperolehi pendapatan lumayan, baik bisnes online atau kedai. 

Apa apa sahaja bidang niaga anda. Dan siapa pun anda dari mana bangsa anda datang, insyallah ia tetap menjadi semua kuasa Allah SWT. 


Jika permintaan tinggi, sila tunggu selepas G.Permohonan di lancarkan... dan jika mahu  cepat, sila request khas segera. Kalau nak harap tok buat lagi bagi mendapatkan ibu duit ini, hurm... memang lambat la.. banyak urusan tok nak kena selesai. 

Ibu duit ini terkecuali dari pantangan 1 rumah 1 org.  maksudnya 1 rumah boleh memilikinya untuk semua orang, malah kalau anda nak beli 10 keping sekaligus pun boleh tidak menjadi masalah. 

Boleh di jual semula atau di berikan kepada rakan rakan anda, itu terpulang. 


AVAILABLE SEKARANG 2 KEPING
13.3.2018

Kod Produk : IBUDUITBUNYAN
Bentuk : Ibu Duit Alam Bunian
MAHAR : RM 509

AVAILABLE SEKARANG 2 KEPING
13.3.2018

14 ulasan:

  1. Salam ayah.. Grab skeping ye.. Sy byr skali dgn pil kyngan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, baik tuan, silakan ibu duit siam ni memang ada 1 sahaja, rezeki tuan

      Padam
    2. eh silap... ingatkan ibu duit siam, ok ibu duit bunian ni memang ada 2, yang siam ada 1.silakan

      Padam
    3. Salam ayah.. Payment done..maaf lmbat update..

      Padam
    4. Wslm wbt. Its ok tuan coz sudah dimaklumkan terlebih dahulu. Jazakallah

      Padam
  2. Payment done utk 1 ibuduit bunian

    BalasPadam
  3. Assalam..ibu duit bunian ni ada pantang x??...

    BalasPadam
  4. Saya ada call tok..tp xberangkat..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN