Rabu, 14 Mac 2018

HALIMUNAN



Wafaq ini di gunakan di dalam asbab 

HALIMUNAN

dari musuh... tok sendiri melengkapkan anak anak jemaah kanan dengan item ini. Alhamdulillah semenjak ia disiapkan beberapa hari lepas dengan pengaktifan berlaku beberapa perkara yg membuktikan kelebihannya. Syukur kepada Allah. Sekurang kurangnya usaha tok mengaktifkan semula wafaq yang tidak aktif berjaya di depan mata dengan izin Allah SWT. 

Di letakkan di poket atau kenderaan anda. Boleh di lekatkan terus di kereta anda. 

Kalau anda inginkan jenis tulisan tangan. Sila maklumkan .jenis tulisan tangan ini di gaul dengan air dan kemudian di mandikan kepada kenderaan anda atau kepada tubub manusia sendiri. Ini akan menyebabkan kenderaan anda atau diri anda sendiri akan menjadi halimunan automatok sekiranya memerlukan . Jenis tulisan tangan mana mana wafaq ini bernilai RM 110 dan di tulis oleh ayah atau isteri ayah sendiri dengan tertib penulisan wafaq. Itu kena request ya.


Ada yang bertanya kepada ayah.. adakah penulisan wafaq ini santai seperti tulisan lainnya?

Jawapannya ialah tidak... penulisan wafaq ialah sebuah seni potongan potongan ayat suci yang terpenggal dan menulisnya mestilah di dalam keadaan suci. Pada malam sekian sekian dan jam sekian sekian dan dengan tertib sekian sekian. 

Lagi panjang wafaq .maka ia di panggil wafaq agong. Menghasilkan wafaq agong. Penat dan peritnya hanya sang penulis yang tahu. Dan setiap rajah tidak boleh terpotong kotaknya. Dan ia mestilah sempurna.


Sekiranya anda ingin dan berminat menulis wafaq. Tok menyediakan kelas penulisan wafaq di rumah dengan kadar yuran sebanyak RM 3333.33 serta sebuah muqaddam . Anda akan di kehendaki membaca muqaddam itu sehingga selesai dan kemudian tok akan mengajarkan etika menulis wafaq mengikut keperluan. Jika anda tanya mengapa mahal sangat?... persoalan itu di tanya kembali.. adakah ilmu bernilai walau 1 juta RM?. 

Bila kita memperolehi ilmu.. dari ilmu itulah kita akan memperolehi hasilnya. Itulah ilmu yang mampu di manfaatkan. Malah sehingga ke akhirat dan keduanya bagi mereka yg berminat.. semasa belajar maka tahulah betapa cerewetnya ilmu wafaq. 


Wafaq ini akan menghilangkan diri anda dari pandangan musuh.mudah mudahan beroleh manfaat. 

KEMBALI AVAILABLE 
14/3/2018


Kod Produk : WAFHALIMUNAN
Bentuk : wafaq
Kuantiti : 10 kpg
MAHAR : RM 60

Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN