Isnin, 26 Mac 2018

BERITA PERMOHONAN RITUAL ( PR )



Assalamualaikum wbt semua.

Alhamdulilah semuanya sudah selesai.

Yang baruuuuu nak bankin tadi pun dah selesai ayah refund balik.. org dok cakap 2 3 hari dah depa baruuuuu nak daftar.adehh.. haha. Lain kali ya. Tunggu pertapaan 1 malam yang akan ayah buat Khamis ini 29hb Mac. Tu pertapaan mingguan utk diri ayah. Tapi dalam pertapaan tu ayah x kan buka utk permohonan seperti ini dalam kuantiti yg umum. Takut menganggu ritual ayah pula nanti. Jadi kalau buka pun paling paling dalam 5 ke 10 org sahaja. Sekitar 20-25 minit perjalanan ritual.


Tahniah bagi pemilik di Ipoh yang memperolehi keris tulang emas dan isterinya pisau berhulu dan bersarung jade lutsinar, bentuk seperti daun yang panjang berukuran bunga emas.

Dan tahniah kepada 3 beranak di air baloi Pontian kerana memperolehi minyak mulia kayangan, tongkat ular serta teko puteri untuk kesihatan ibunya. Alhamdulilah.

Tahniah bagi pemilik di pulau Pinang yang berjaya memiliki geliga lipan epal real daun 1 .

Tahniah kepada 3 lagi yang berjaya memperolehi epal Perak bertangkai yang di dalamnya ada geliga geliga terbaik

Daripada sekecil kepala mancis sehingga ke sebesar dan sepanjang tongkat ular .

Semuanya. TAHNIAH kepada mereka

Rezeki anda atas izin Allah dan apa yang anda perolehi setiapnya dari ikhlas saudara saudari semuslim kita di alam lain. Yang akan kita jumpa mereka di padang Mahsyar dan meneruskan silaturrahim di dalam syurga kelak. Semoga di berkati Allah SWT dunia dan akhirat.

Berpuas hati dan bersyukur selalu kepada Allah SWT in Sha Allah mana tahu di masa hadapan beroleh hal hal yang lebih baik

Item item yang mudah di " sapu " oleh benda tak nampak yang berkenan di tengah jalan di balut dengan tanah liat dan jerami padi agar ia selamat sampai ke tangan pemilik masing masing sementara item item yang besar di hantar BY HAND sebagaimana yang di janjikan.

Di gambar ini . Lebih dari separuh sudah di hantarkan baru tadi.

Selamat menerima HADIAH DAN KEJUTAN ALAM GHOIB dari saudara di "sana"


13 ulasan:


  1. Alhamdullilah..

    Allahumma salli 'ala muhammadin 'abdika warasulika n-nabiyyi l-ummiyyi wa'ala aalihi wasahbihi wasallim

    BalasPadam
  2. الحمدالله رب العالمين
    Terima kasih Ya Allah diatas rezki ilmu yg Engkau berikan kepada tok mat geliga@ayah Wirna Wirjaga yg dapat dikongsi manfaat kepada sesama insan amin

    BalasPadam
  3. Assalam tok..berkenaan geliga dewa putih..pd khamis mlm jumaat lps ia mgeluarkan bau yg harum..1 almari brg mistik sy berbau wangi..sy cuba cri bau nya dri mana..rupanya dari g.dewa putih ni..in shaa allah sy akan buat loket scepat mungkin..utk merasai kelebihan nya

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah ,,semoga Allah panjangkan umur dan di murahkan Rezeki Tok sekeluarga aminn

    BalasPadam
  5. Salam tok ayah alhamdulillah barang dah sampai di tangan

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN