Isnin, 22 Ogos 2016

KURSANI BETONG








































Maaf tersilap kod.. petir naga tidak tok keluarkan buat masa sekarang memandangkan stok sedia ada cuma 1 biji sebesar telapak tangan tok sahaja. 

Di atas ialah sejenis kursani betong dan ia lebih hebat berbanding Petir Naga, cuma ia tiada kelebihan bisa mati beragan seperti Petir Naga itu. 

Kursani Betong ialah keluaran Unik kami di mana ia di Jumpai di kawasan rekreasi Betong dan belum pernah di Jumpai di mana mana kawasan yang pernah tok terokai lepas. 

Kursani ini mempunyai kelebihan penghadang dari sihir dengan izin Allah SWT dan Kelebihan Kekebalan darurat dengan izin Allah SWT juga. 

Di pakaikan di jari sebagai cincin atau loket dan wajib bersentuhan dengan Kulit badan pemakainya bagi mengaktifkan kelebihan Kekebalan Darurat. 


Item ini di kira sebagai item rare dan buat masa ini hanya kami di GBunian yang memiliki dan mengeluarkannya secara berperingkat peringkat, Terima kasih kepada Penjaga kawasan Di Betong Ulu Ganu kerana membantu tok menemuinya. Alhamdulillah

Seperti sedia maklum Maharnya yang lepas ialah sekitar RM 500 , namun di spot ini tok ingin memberikan kelebihan permaharan di dalam promosi 

Kod Produk : P.NAGA 21816
Bentuk : Kursani betong
MAHAR : RM 500


RM 250
( Halaman ini sahaja ) 

1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN