Ahad, 7 Ogos 2016

BID RAW GELIGA EMAS







Ia adalah antara yang terakhir di dalam simpanan Tok, di dalam stok dapor tok hanya ada 2 biji sahaja lagi 


========================

RAW GELIGA EMAS

Geliga Emas!!!

Di dalam Malaysia ia hanya ada di GB sahaja... dan di dunia luar juga ada, tapi di dalam kuantiti yang amat amat kecil.. ia hanya wujud di sebuah negara dan di dalam negara itu ia ada di dalam sebidang tanah yang kecil 

Geliga emas terhasil dari proses fosil sebatang Pokok yang di percayai sebagai " Golden Tree " dan di tanam di hadapan sebuah istana Kerajaan Omputih zaman Nord Dulu dulu... yang bersamaan dengan zaman Alexandar The Great , ini apa yang di maklumkan kepada tok. 

Jenis ini agak lembut dan bukan jenis permata keras. Ia belum menfosil sepenuhnya menjadi batu dan mungkin kerana sudah hilang sabar menunggu maka item ini di proses menjadi permata untuk di jual di pasaran luar. Nilainya di pasaran luar adalah lebih mahal jika di bandingkan dengan mata wang kita kini. 

Mempunyai energi sendiri, setiap pcsnya mampu menjana tenaga sendiri, ini jelas setelah anda mengandingkan ia bersama cincin perak. akan ada warna kehitaman di sekeliling kuku cincin , ia di sahkan mempunyai energi oleh tukang dan sahabat tok di Johor yang sudah 15 tahun meniagakan batu permata dan beliau menyatakan, ini lah kali pertama beliau melihat batu permata jenis ini . 

Untuk menggelakkan kuku cincin menjadi hitam, tok sarankan anda menggunakan cincin Titanium sebagai sarangnya dan tok rasa anda mampu mendapatkan sarang titanium lebih murah dari perak. 

Kelebihan?.... Berdasarkan sejarahnya dan juga energinya..ia berupaya menjadi asbab kepada penarikan kerezekian dan menjadikan pemiliknya kaya raya dengan izin Allah SWT, dan sudah tentulah dengan cara berniaga, kalau makan gaji susah la nak nampak ... takkan hari ni G17 esok pakai minggu depan dah naik G45 ... aduii.. 

So kalau nak nampak jelas... berniaga..insyallah nampak... 


Mahar masih sama 

Jika di luar sana anda nak maharkan semula Rm 2000, tok rasa murah lagi nilai 2000 ni... kalau batu pietersite yang banyak di pasaran pun org boleh jual sebiji RM 35,000 , apatah batu Emas ini yang hanya ada di GB.. ya... hanya di GB, cuba bawak batu ni ke kedai , mana mana sahaja kedai Gems.... kalau tokey jujur , insyallah dia akan puji, tapi kalau tokey jenis jeles, dia akan cakap ni batu murah.. murah la pasal tak beli dengan dia.. nak beli mcm mana , dia pun takda batu ni heeeeee..

Tok Pernah ke GM shah Alam dan tunjuk ke 1 tokey kedai Gems, kedai bawah tu.... Pelik nyonya tu tengok... dia pun tak tau batu apa...dia tanya mana tok dapat, tok senyum ja.... tau dah, kalau habaq ja, pasang... memang dia akan dapatkan dan takda la nak dapat nilai tok jual ni, cina kowttt... takkan nak jual murah tambah kalau dia tau pelanggan dia Cina Taukeh balak...huhu... yang seterusnya, taukeh cina kan modal tebal... kalau kita bagitau.. silap ribulan di borongnya semua di negara sumber, kita nganga la... nak dapat pun mahai dah... nak juai balik pun mestilah mahai lagi.. tui...?

Maka Di Persilakan




===================================

QUICK GRAB : RM 600.00

===============

MULA BID : RM 1.00

===============

MULA BID : 07 AUGUST 2016 / 12.00 PM
TAMAT BID : 08 AUGUST 2016 / 12.00 PM
( 24 Jam sahaja )




PERATURAN

Boleh Quick GRAB

Item Bid Tidak Dibenarkan Ansuran

Pengguna Baru GB kurang dan Belum pernah Membeli dengan Kami hendaklah meletakkan nama tanpa bin dan lokasi tempat tinggal mereka ( Cth Azman.Shah Alam )

Bid suka suka Tidak Dibenarkan Dan Id anda akan di Senarai Hitamkan di dalam semua sistem Bid Dan Permaharan Kami

Kenaikan Tidak dibenarkan dalam sen sen

Di dalam Pembidaan 24 Jam ini Pelanggan Tidak dibenarkan berbual bual

Pembayaran Dalam Masa 3 Hari Sahaja





45 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Alhamdulillah...yahooo...trima kasih ayah...😋

      Padam
    2. hahaha tahniah tuan Faizal... sejarah dalam rekod GB beb item ni dapat bida 1** aje haa, memang rezeki tuan, tahniah

      Padam
    3. Tahniah tn faizal..tn faizal klu nak maharkan sebesar 10 sen atau ngam2 buat cincin bgtaw naa..sy berminat

      Padam
    4. Terima kasih tok...Alhamdulillah..in shaa Allah tn saiful...

      Padam
    5. Sy dh buat trnsfer tok kt akaun rhb...nnt tok check blek...resit xkluar la tok,sy dh inform tn baz...tp ada la penolakan duit dr akaun sy...

      Padam
    6. baik, terima kasih tuan.. di permudahkan urusan kita

      Padam
  4. Murah rezeki tuan mohd faizal..alhamdulillah jumlah bida dibawah rm200.untungnya,haha!!tuah ayam nampak dikaki,tuah tuan faizal nampak kt sini...kipidap!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy tgu lama dh item ni...duit je kurang ckit...huhuhu..xtaw plak dpt bwh rm200...alhamdulillah...tp klu otai2 mcm ayah masuk,sy xdpt dh la item ni...

      Padam
    2. Betul tu..ayah dh ada 4 biji..sebiji ayah dh mahar kt tuan nashrul hazemi...alhamdulillah..

      Padam
    3. Betul tu..ayah dh ada 4 biji..sebiji ayah dh mahar kt tuan nashrul hazemi...alhamdulillah..

      Padam
    4. Trima kasih tok...klu item lock ni,sy serah kt otai2 jelah..huhu..dr hari tu lg duk pikiaq,bila la tok nk buat bid geliga emas...alhamdulillah,ada jgk rupanya...

      Padam
  5. hahahahaha...rezeki tuan faizal.tok memang sengaja buka bid tgh bulan nie...gomen+swasta 2/2 xgaji lgi...so nilai bid semua takut2....tahniah skali lgi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya, saja nak bagi peluang. alhamdulillah rezeki bagi yang berani

      Padam
    2. Trima kasih tn yusof...sy pon tawakal je tuan...alhamdulillah...ada jgk rezeki..

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami