Selasa, 16 Ogos 2016

BATU NAGA EMAS ( Golden Dragon )
























Nak panggil apa terpulang kepada anda, namun  tok namakan ia sebagai Batu Naga Emas berikutan NAGA di dalam masyarakat majmuk kita adalah simbol kepada kegagahan , kekuatan dan kemegahan... Malah kebanyakan persatuan menggunakan NAGA sebagai Simbol mereka.. itulah lambang kekuatan.

Batu Ini bewarna kuning keemasan dan di Berikan Oleh Kiyai Hj Lebar sahabat lama tok bersama tasbeh yang di maharkan baru baru ini dan ia di perolehi oleh Kiyai Di sebuah pergunungan yang di diami sebuah kerajaan yang bukan dari tanah Melayu atau Semenanjung emas kita ini. 

Batu ini mempunyai kekuatan Penarik kekayaan yang bersamaan dengan GUCMANI dan ia adalah kekuatan isian tenaga alam Ghoib dan terkandung jutaan zikir dari ratusan ahli ahli supernatural alam ghoib. 

Batu ini di bahagi bahagikan kepada beberapa guru di dalam Tanah semenanjung dan salah 1 nya kepada diri tok sendiri.

Di pakai sebagai cincin atau loket dan di kenakan rapat ke kulit. di jagai dengan beras jika tidak di pakai dan di balut dengan kain kuning. 

Batu ini mampu menjadi lebih kuning sekiranya di masukkan ke dalam kain kuning .

Bagi mereka yang berniaga dan terhalang dengan sihir , insyallah Allah Berkuasa ke atas sesuatu dan di turunkan olehNya akan sesuatu yang berguna bagi kegunaan manusia sejagat yang mana mensyukuri atas nikmat yang di berikanNya. Pakailah ia dan bertawakal kepada Allah SWT, Insyallah hajat anda akan terkabul.


Kod Produk : B.NAGA 14816
Bentuk : Batu Naga Emas
MAHAR : RM 500

Barang rare dan tak banyak. 




16 ulasan:

  1. Lock 1a..kalau ada rezeki insyaallah ia milik ayah

    BalasPadam
  2. Lock 1a..kalau ada rezeki insyaallah ia milik ayah

    BalasPadam
  3. Tok nie kalau digandingkan dengan geliga ulung boleh ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau gandingkan dgn geliga ulung,geliga naga tasik chini,geliga ular cintamani dan geliga emas digandingkan semua sekali pakai di jari insyaallah dgn izin allah murah rezeki dan beroleh kekayaan dgn berkat usaha kita juga..kalau dok tunggu rezeki datang bergolek mana nk jadi hape..

      Padam
    2. Betol tu ayah..macam tok cakap..pemakaian batu nie cuma asbab je..kalau tak usaha tak jadi apa jugak..in sha allah ada rezeki ayah tu nanti dengan geliga nie..

      Padam
    3. tawakal tetap pada Allah. asbab itu usaha

      Padam
  4. kan betol...ayah target nie tuan faizul...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol la tu tuan..tp sy rase ada lagi tu yg ayah target..feroz 4cm tu ayah dah ada..hehehe..

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Taktau lagi.rasa2nya cukuplah..gaji nanti ada beberapa lagi yg nk ayah settle payment huhu..harap2 allah izinkan ayah memiliki geliga ni..

      Padam
  5. Salam, ada sape2 ingin lepaskan geliga ini sila balas balik,terima kasih....

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami