Isnin, 8 Ogos 2016

ZAMRUD COLOMBIA







Zamrud colombia siap sijil ketulenan.. Alhamdulillah.... tok la ni jadi serik nak ambil yang tadak sijil.. bukan apa.. takut jugak kita. 

Tapi bila ada sijil ni pepaham la, harga memang tak boleh blah.. haha.. jadi paham paham lah... orang kata

" Alah membeli , menang memakai "

Nak beli macam macam lah alasan... tapi kalau dah dapat, memang takkan tersimpan dalam lemari pun., sure di pakai sana sini..

Ini zamrud Colombia,. nasihat tok , benda ada sijil.. kita bukan jual macam org lain jual pun...sampai RM 5000.....uiii.. tak lahhhh.. jauh panggang dari api.. jadi kalau kita jual RM 2000 pun.. murah tak?... murah la kan.. RM 2000 lebih kecil dari RM 5000... ha.. tu kalau belajar matematik la kan.. 

Insyallah kegunaan untuk penarikan kerezekian dan kemudahan bagi mereka yang bisnes dalam pekerjaan kontrak dan mendapatkan tender. Insyallah cubalah.. tak rugi.. rezeki Allah Bagi what?... Percaya dak?... kalau tak pecaya kufur tau.. berat tu.. 


Kod Produk : ZC 7816
Bentuk : Zamrud Colombia
MAHAR : RM 800

Zamrud colombia besar kepala mancis di kedai Gems Terkemuka Bernilai RM 1300... barang sama saja.. pasai apa mahai?.. pasai sewa kedai depa sebulan Rm 10 ribu bang... pasai tu kena juai barang mahai.. paham paham la sama... 

6 ulasan:

  1. Betul apa yg tok muda ckap, "alah membeli menang memakai" ambo ada mahar zamrut zambia yg harga Abis busuk punya tok bagi. Ambo dpat rasa pkai sblan. Kemudian diberikan kpada ank ambo yg masih blajar tingkatan 3, katanya nk try brg mistik, alhamdulillah rezeki dri Allah, dia dpat tawaran jadi pengajar tusyen utk bdk darjah 4, 2 subjek, BI dan BM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah syukur, asbab usaha kita

      Padam
  2. Balasan
    1. Terima kasih tuan, alhamdulillah, tok doakan keselamatan dan kekayaan kepada tuan tuan di dalam kehidupan, baik kaya harta atau kaya amal, insyallah

      Padam
    2. Alhamdulillah .. amiinn.. terima kasih Tok.

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami