Selasa, 2 Ogos 2016

GELIGA HARIMAU JAGAT ALAM (LOCK DEPOSIT DILARANG)







Pemberian jagat alam kerajaan Selatan sebagai medium Perubatan gangguan, batu ni nampak macam biasa, cuba tengok uratnya.. bukan biasa.. kalau dalam gambar nampak macam biasa, maaf lah.. tok tak pandai nak main edit2 gambar ni.. uratnya berkilat 

Di rendamkan jika keadaan memerlukan dan disertakan dengan doa kepada Allah moga di sembuh dan di pulihkan di atas asbab khasiat yang tersimpan di dalam Batu ini. 

Tidak sesuai di buat pegang dalam gengaman oleh pesakit kecuali dengan di rendamkan, kalau nak yang boleh di gengam pesakit dan pesakit rasa panas membara tu.. dan boleh di rendam kan ke dalam air , tu namanya tasbeh kiyai Haji Lebar.. ada sebab Tok sebut.. maksudnya insyallah tak lama lagi ada la tu kalau ada rezeki. 


Kod Produk : GHJA 24716
Bentuk : Harimau Jagat Alam
MAHAR : RM 80


4 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami