Selasa, 16 Ogos 2016

PETIR LUMPUR GERDONG







Petir Lumpur atau nama sainsnya Lightning Mud Stone :p   .....   

Kalau panas baran.. mudah marah... sikit sikit mula nak tengking bini.... salah org lain pahtu nakj marah anak nak marah bini.. tapi dalam masa yang sama nak atau teringin pakai batu petir atau kehebatan batu petir seperti :

Pembisa beragan

Pemagar dari sihir

Yang Pembisa tu yang orang nak sangat tu. Jadi di nasihatkan pakailah petir lumpur... petir jenis ni sama saja kekuatan dengan Petir api hitam tu, cuma petir jenis ni jatuhnya di dalam lumpur atau di dalam sawah, ada sesetengah org panggil ia petir sawah... sama je la... sawah pun berlumpur.  

Insyallah, petir jenis kalau dulu agak mahai.. seingat tok pernah ia capai RM 450.... dah kita kat sini bukan menilai batu ikut pasaran macam zamrud atau delima... kalau gitu baik beli kat kedai saja, nampak depan mata... tapi di sini kita maharkan item yang ada kelebihan, yang takda kelebihan tu tak lah kita jual di sini... 

Tapi kini oleh sebab tok pun dah naik muntah jugak lah dengan banyaknya petir dan jenis jenis petir di dalam stok kami.. tok nak jual murah saja lah... Tak rugi hak mana beli dulu.. ambil hak murah ni, jual balik harga dulu, boleh la untung ... betui?

Ok .. kita teruskan.....


Kod Produk : PAG 14816
Bentuk : Petir Lumpur
MAHAR : RM 90


6 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami