Ahad, 14 Ogos 2016

GELIGA ULAR SAWA









Antara item yang tidak tok tauk semula dalam kolam Ikan Patung... ya.. ada banyak yang tok tauk balik sebab bila di uji ia batu kaca.. nak simpan x diperlukan , nak bagi free gift ke pelanggan semua terasa segan pula nak bagi batu kaca. Tapi insyallah kalau ada batu lebih yang asli di perolehan depan, insyallah tok sertakan.. tapi kalau pelanggan yang tak kisah free gift batu kaca yang lawa.. boleh lah tok kasi.. tapi sebetulnya tok segan. 

Ceh, saja ja tok ni melekakan masa bila mai item Hyper... haha saja, mana tau kot kot newbie ni baca dulu, habis ja baca dah kena lock dengan otai2 blog lah jawabnya. 

Geliga Ular Sawa, yang ni agak special Maap lah kalau ada 1 saja... orang kata kalau barang rare , item ada 1 ja, tak banyak.. tapi bagi GB tak mustahil, sama juga sekutu tok di Kelantan, geliga dan buntat tu , atas meja saja ada 2-3 botol, dalam bag, bawah meja.. perghh.. lebih 100 biji ada... bukan pa... jaga markettt. tu standard berniaga. Tapi kita kat GB ni pembekal.. takleh nak main harga sangat, kita bagi harga org boleh jual balik. 

Ni ulaq sawa apa ni, albino ka sawa batik ni... tok mana tau, pasal kita dapat dari sarang, kalau ulaq ada, tok balik dulu la, esok baru amik bila dia dah takda.. geli dengan ulaq. 

Kekuatan special di dalam :

Penunduk makhluk dengan izin Allah

Penarikan kerezekian dengan asbab lain yakni berniaga, ia membantu memudahkan dengan izin Allah SWT

Dan ada lagi, maap sebab tok x boleh nak kasitau banyak khasiat dia pasal benda ni bukan selalu kita dapat dan ia masih dalam kajian mistik kami. kalau nak tulih memandai mandai boleh la tulis panjang berjela 1 muka surat A4.. tapi kita kat sini, kalau boleh hak kita tau saja dan kita rasa menjadi atas asbab kita berani kasitau. 

Tapi insyallah pemakai sendiri akan merasakan kekuatan mistisnya dengan izin Allah Taala


Kalau Tak Pueh hati kelebihan di atas dan nak ketepikan kelebihan rahsianya yang belum dapat tok Muda Revealkan di sini , bolehlah request untuk diisikan mengikut kehendak anda sendiri... bab isi ni, mana mana batu boleh tau, kayu saja tak boleh, dan plastik serta item yang dah siap wafaq, wafaq cetakan kilang boleh isi lagi , wafaq asli tulisan tangan takleh buat apa lah. 


Kod Produk : GASMAAH 10816
Bentuk : G.Ular Sawa
MAHAR : RM 450
 RM 300


9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN