Rabu, 17 Ogos 2016

GELIGA TOK DAENG







Bagi Halaman yang pernah keluar, tok akan copy paste ayat terdahulu sahaja.. jangan membiarkan tok menulis benda bukan bukan , 10 halaman 10 artikel bukan bukan.. sebab tok tahu ada ramai di sini ketagih mendengar bebelan tok. insyallah ketika waktu dan masa yang sesuai tok akan menulis di halaman khusus di GB ya. Insyallah

Alhamdulillah , kerja kerja tok tidak pernah putus dan dengan izin Allah dan kekuasannya , alhamdulillah di berikan kesihatan yang masih baik , walau pun penat di badan masih menguasai, namun tok masih gagah untuk mengambil item di jalan Jerung ini bagi di maharkan, bukan apa, masa buat GP banyak dapat untuk GP, untuk di maharkan kurang sangat, kalau tok balik terus rehat, alamatnya nanti blog tiada barang lah. Dah .. memang itu lah kerja kita. Kedai butik tok dah ada pekerja biarlah ia diuruskan oleh pekerja. 

Geliga Tok Daeng Jerung ini berguna di dalam Seni mempertahankan diri.

Di pakai kena kulit dan jika menyentuh musuh dengan pukulan , tenaga musuh akan tersedut.. tak percaya?... cuba bergaduh dengan orang kosong.. insyallah rebah terus,. kalau orang pesilat ni tenaganya kuat lagi untuk bertahan, kena pukulan kedua, dan ketiga, rebah lah. 

Kehebatan misterius yang tidak dapat di ungkapkan dengan sains dan teori rekaan manusia , namun itulah yang di beritakan kepada tok. 

Kod Produk : GTDAENG 14816
Bentuk : Geliga Tok Daeng
MAHAR : RM 120.25


9 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tok mohon bayar hujung bulan ye..

      Padam
    2. Payment done tok..alhamdulillah..terima kasih ye tok..

      Padam
  2. Macam manalah kalau digabungkan dengan cincin rotan gunung..janganlah tkena pada tsalah orang..😢😢😢

    BalasPadam
  3. Perempuan beli bolehkah pakai jangan buka walaupun mandi, saya berminat sangat ini. Sila jawap.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN