Ahad, 18 Mac 2018

MATA KUCING PUTERI MAS PURNAMA

























Jika anda bukan orang Islam, usah risau anda boleh membaca ayat keselamatan dan juga selawat di bawah... anda jangan pelik, Ayah mempunyai 1 Murid Berugama Hindu dan 4 Murid Berugama Buddha... Cuma Ayat Al-Quran jangan di baca di dalam tandas, semasa setubuh atau niat menghinanya, untuk mendapat kelebihan dan menghormatinya, maka silakan




Alhamdulillah, semenjak berpindah ke Negeri Kelahiran Ayah di negeri Perlis ini, beberapa perkara perlu ayah persiapkan dan ia bertempoh sampai 2 bulan, barulah beberapa hari lepas ayah sempat melakukan lawatan ke kawasan kawasan asal ayah bertapa dahulu antaranya ... Wang ulu Gua Tasek, Bukit Jerneh Batu Selimut, Gua Kerbau Kodiang , dan melawat Makam Isteri Pertama ayah di Alam Bunian iaitu Makan Puteri Lindungan Bulan. Al Fatehah. 

Ada banyak lagi kawasan yang ayah sudah pergi sepanjang di sini iaitu Kawasan air terjun Tasek Meranti yang org Perlis pun tak tahu akan kewujudannya, jarang org tahu tempat itu dan juga Tengah tengah Tasik Timah Tasoh iaitu empangan bekalan air bagi penduduk negeri Perlis. Beberapa kawasan belum ayah pergi antaranya Bukit Merbok , Beseri org beseri pun tak tau nama nya bukit Merbok, ini kerana di dalamnya penuh bangkai burung merbok yang tidak mereput. 

Dan semalam PA ayah bawak balik seekor burung helang Jantan yang jatuh di hadapannya , kehadirannya burung helang bukanlah kebiasaan bagi orang biasa, namun bagi org mistik ,ia adalah sebuah alamat bahawa ada yang meminta bantuan . Bonda JJ sampai melatah latah melihat burung helang ini, Burung ini ayah selimutkan dan cuba rawat sebaik mungkin, namun sayang , ia meninggal dunia pagi tadi dan sudah di kebumikan oleh semua staff ayah berhampiran kawasan perkuburan belakang rumah. 

Di atas ialah Mata Kucing yang Di Berikan Oleh Puteri Mas Purnama iaitu adik Kepada Ratu Semboja Pemerintah Empangan Timah Tasoh... Bagi yang Kasyaf dan anda ingin ke Padang Besar, Jangan Lupa singgah di Kawasan Rehat Timah Tasoh dan pandangkah di tengah tengah tasek ini, in Sha Allah akan kelihatan sebuah istana yang tersergam indah,,, kalau tak kasyaf , nampak air sajalah. 

Ratu Semboja memerintah sebuah kerajaan di alamnya dan semua penjawat istana ialah perempuan, tidak ada lelaki yang di benarkan menjadi Pentadbir atau mana mana pegawai pentadbir kecuali hanya menjadi rakyat biasa sahaja. Ratu Semboja pernah ayah lamar ketika ayah berusia 20 tahun pada tahun 2002, namun lamaran ini di tolak, selepas itu baharulah ayah menikahi Puteri Lindungan Bulan Selepas menjumpainya ketika bertapa di Sebuah Kawasan di Wang ulu yang kini sudah di maktubkan sebagai Hutan Simpan Negeri Perlis. Ada cerita ayah dan Puteri ini di www.tokmatlife.blogspot.com. 

Puteri Mas Purnama Memaklumkan bahawa bahawa mata kucing ini sudah di isikan dengan Kuasa pembuka kasyaf melalui kaedah yang di berikan beliau. 

Apabila memiliki item ini pemilik perlu mekalukan beberapa hal:

Semasa Bulan Purnama 12,13 dan 14 Bulan Melayu ( sila tengok kalendar Kuda ) bulan melayu ialah Bulan Hijrah. 

Semasa 3 hari ini , Ambil 3 Biji Limau Nipis dan potong sikit atasnya dan belah 2 tidak putus..... Ambil Geliga ini dan masukkan , di selit di tengah limau dan di biarkan selama 10 saat, lebih tak apa. jangan kurang.. kemudian Kulum Batu ini di bawah lidah dan Perah Limau Ini ke dalam mata bermula mata kanan. 

Sebelum Perah anda di kehendaki Membaca :

" Salamun qhaulan Min Rabirrahim" 



Di Baca Sebanyak 7x dan di tiupkan di Tangan dan di Buah Limau ini, Kemudian Baca Selawat Ke Atas Nabi :





Jika anda bukan orang Islam, usah risau anda boleh membaca ayat keselamatan dan juga selawat di atas... anda jangan pelik, Ayah mempunyai 1 Murid Berugama Hindu dan 4 Murid Berugama Buddha... Cuma Ayat Al-Quran jangan di baca di dalam tandas, semasa setubuh atau niat menghinanya, untuk mendapat kelebihan dan menghormatinya, maka silakan




Setelah itu Perahlah limau nipis ini bermula di mata kanan dan kemudian di mata kiri. Limau ini jangan di buangkan merata tempat kecuali di tanam. 

Ambilkan batu yang di Kulum di bawah lidah tadi dan di usapkan di mata , usapkan bagaimana pun tidak apa asalkan ia di usapkan. 


Cubalah membuka mata perlahan lahan, Jangan Tonyoh mata dengan tangan.... Buka perlahan lahan. dan lihat lah.


Sekiranya anda rabun dekat atau jauh... jangan pakai spek mata, cuba lihat adakah anda MASIH RABUN?.... In Sha Allah Rabun anda akan pulih, tapi bukan selamanya.. untuk proses memulihkan rabun anda perlu amalkan melakukan ini selama 3-4 bulan berturut turut, maka rabun anda akan pulih. 

Selain itu juga mata anda akan mudah kasyaf dan mudah menangkap objek lembaga makhluk halus, samada yang lalu dengan laju atau yang stay. 

Anda juga akan memperolehi Kelebihan Night Vision di mana dapat melihat di dalam Gelap. 

Selain itu juga Deria Ke 6 anda juga akan terbuka di mana memberikan banyak kelebihan, antaranya merasa isi dalam bumi samada ada harta karun atau tidak, merasa niat seseorang, merasa Bahaya dan lain lain. 

Tapi INGAT... jangan hilangkan batu ini kerana jika ia hilang anda hanya akan dapat kelebihan Kasyaf dan Juga Merawat Rabun sahaja, Selebihnya anda tidak akan dapat jika batunya hilang. 

Sebaiknya di Simpan elok elok di dalam bag atau di simpan di dalam rumah.

Item ini tidak boleh di jadikan cincin sekiranya anda ingin mempraktikkan kasyaf dan merawat rabun


Jika anda bukan orang Islam, usah risau anda boleh membaca ayat keselamatan dan juga selawat di atas... anda jangan pelik, Ayah mempunyai 1 Murid Berugama Hindu dan 4 Murid Berugama Buddha... Cuma Ayat Al-Quran jangan di baca di dalam tandas, semasa setubuh atau niat menghinanya, untuk mendapat kelebihan dan menghormatinya, maka silakan



Ingat Stepnya?



Potong sedikit limau di atasnya ( bukan potong di tengah )

Kemudian Belah dua tidak Putus

Ambil Batu ini dan letakkan di Celah Belahan selama 100 saat atau Lebih

Kemudian Ambil Batu dan Kulum bawah Lidah

Setelah Itu Baca ayat yang di ajarkan di atas

Kemudian Perahlah Limau ke dalam Mata


Anda boleh buat sendiri perah limau ini, Tapi jika tak sempat , minta kawan atau isteri buatkan


USAH RISAU , Ayah Jamin tidak akan memudaratkan mata anda, Dan Pasti anda akan BERTERIMA KASIH KELAK.


Item Mata Kucing Biasa pada nilai biasa, namun ini ialah mata kucing istimewa yang tiada di jual di mana mana sekalipun, dan ini pun pertama kali kita dapat dan ke depan belum tentu kita akan dapat..tiada jaminan untuk memperolehinya lagi

Jika anda bukan orang Islam, usah risau anda boleh membaca ayat keselamatan dan juga selawat di atas... anda jangan pelik, Ayah mempunyai 1 Murid Berugama Hindu dan 4 Murid Berugama Buddha... Cuma Ayat Al-Quran jangan di baca di dalam tandas, semasa setubuh atau niat menghinanya, untuk mendapat kelebihan dan menghormatinya, maka silakan


Kod Produk : MATAKUCING 13318
Bentuk : Mata Kucing Istimewa Puteri
MAHAR : RM 210

Selepas 4-5 bulan anda memakainya dan tiada kesan yang di beritahu, sila maklumkan kami, kami akan menggantikan dengan item pilihan lain, tapi AWAS sila jujur kerana ia MELIBATKAN mata anda ( Kesaksian )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540









18 ulasan:

  1. hok aloh x dok doh ko???😣

    BalasPadam
  2. Salam tuan..Geliga mata kucing tu kalau buat kt orang lain bolehkah tuan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan, boleh , tidak menjadi masalah, berapa org pun tak apa. kalau nak beli ia dan kemudian buat 1 kursus buka mata kasyaf dengan bayaran tertentu pun tak apa, energynya unlimited kecuali kalau hilang

      Padam
  3. Salam, Tok. Beberapa hal perlu dilakukan pada bulan purnama utk kasyaf yg Tok cerita diatas boleh digunakan untuk geliga dewa sunja juga ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. X sama sumber dan tahap isian .Tapi kalau nak cuba x salah

      Padam
  4. kalau guna cara atas dgn g.bulan boleh cuba x tok??

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN