Jumaat, 23 Mac 2018

BATAL APPOINTMENT & ADA PERTAPAAN

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Untuk makluman yang mana mempunyai Perjumpaan dengan Ayah, Perjumpaan di tangguhkan ke Hari Isnin Ini memandangkan Ayah Sedang bersiap untuk Ke Lokasi Pertapaan Di Gua Kubur Wang Ulu Negeri Perlis Indera Kayangan.

Pertapaan Ini ialah Sebuah Ritual Tahunan Bagi Memperkuatkan Beberapa Amalan Yang di amalkan Ayah Semenjak Tahun 1998 Sehingga kini. 

Bagi Yang ingin Melakukan Permintaan Item Alam Ghoib Di Atas Nama Sendiri ( Tidak Boleh menetapkan barang apa apa kecuali anda boleh Menyediakan apa pula kehendak orang alam sana Kelak ) Anda Boleh Melakukan Permohonan Terus Ke Nombor ayah di 01133012715.... Jangan bagi pada Bonda JJ atau Mr Chai Kerana Mereka tidak lagi di maklumkan akan pemergian ayah ini. Kadar Upah adalah sama dengan Kadar Geliga Permohonan, Namun apa apa yang di perolehi tidak semestinya Batu permata, Tapi kalau sesiapa dapat Geliga Lipan Tu tahniahlah kerana itu apa yang di perolehi lepas ( tahun lepas bagi 1 pelanggan offline ). 

Anda ada masa sehingga jam 8.00Malam Ini ( Sesi malam ini ) Dan Selewatnya Jam 8 Malam esok ( Seisi esok Last ) Bagi Menempah Di Atas nama anda, Pembayaran Boleh di lakukan Selewatnya Hari Isnin Ini. 

HP akan di Tutup Selepas Jam 8.pm Malam Ini dan di Buka Semula Pagi esok dan di tutup semula pada jam 8.00malam esok bagi tidak menganggu ritual ayah di sana. 


Hantarkan Butiran Ini Sahaja:

Nama Bin Ibu / Binti Ibu
Alamat


Jika anda hantar Nama PALSU, tetap juga di dapatkan item tapi ia bukan untuk anda melainkan ia untuk PENAMA palsu yang anda letakkan itu, Untuk mendapatkan nama nama PALSU anda boleh belek Yellow Pages..itu pun jika anda nak RUGI. 

Sekian.


8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN