Selasa, 29 Mac 2016

UPDATE ZAMRUD 30.3.2016























































Amacam.. belek betul betul boh... ni la yang dalam Malaysia org jual sampai 2000 siap cincin, semua tahu zamrud Colombia besar kepala mancis di JB pun dah Rm 1200.. tak caya pegi ke JB di Plaza seni depan CS , cari akak muka macam cina, kedai dia ada jual siput siput besar dan permata... Tengok Zamrud dia besar kepala mancis.. telan ayaq liuq tok pun.

Item ini semua akan di masukkan ke dalam setiap halaman jualan mulai esok hari insyallah, dan tok amik  untung terlalu sikit dan cash, jadi harap pembeli yang ingin memilikinya tidak beransur ansuran memandangkan tok nak pusing modal lagi. Kalau tak laku pun takpa sebab tok nak buat cincin setiapnya dan Jual di kedai sendiri pada nilai pasaran , Ganu ni permata Mahal.. ( kedai tok akan mulai jual permata mulai kini di atas permintaan ramai pelanggan offline )

Antara Semua Zamrud, Paling paling paling paling Hyper mahal dalam dunia ialah dari Zambia.. 

Terkadang bila kita ke kedai dan lihat harga zamrud , kita akan cakap mahal... peniaga akan cakap 1 benda sahaja.. " ni zamrud boh " ...dia takkan cakap benda lain dah berat dia ka, mai mana ka, kelebihan dia ka..tak.... mereka akan cakap bahawa itu ialah batu zamrud.... itu sahaja

Jadi bagi yang tahu bagaimana nak olahkan semula untuk di jual pada nilai tertinggi, mereka tahu.. zamrud ini hanya perlu di pasangkan / gandingkan dengan sebentuk cincin menarik sahaja.. lepas tu... meletop

14 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. 😘😘😘😘😘 cantik nyaaaa

    BalasPadam
  3. Terbaek la tok.. Alhamdulillah.. Rezki mata.. Hehe

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Kalau ayah ambik raw nya..saiz 4cm wajib ayah buat cutting lonjong cam cincin feroz tok tu tu...baki baru canai kira karat..berbaloi-baloi..cuba bayangkan zamrud buat pattern cam cincin feroz tok tu,pergghh merecik beb!!

      Padam
    2. perghh...tu kalau pakai x dan 3 bulan, lalu depan kedai cina, tokey keloi tangan panggei tanya berapa mau juai woo.. tok pernah beli keciknya sebesar kepala mancis siap cincin pun dah Rm 1800... tu pun bukan clear eyes mcm ni.. gelap sikit.. dah mahal dah.. nak buat gena masa tu teringin sangat.

      Padam
  5. tuk yg table cut dlm 3 crt ada ka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. 3 carat tok x amik tuan, pecah poket tok keluar modal . insyallah ke depan ada rezeki lebih tok amik

      Padam
    2. owh , ada jenis cobochon 4.20ct tuan, ni tok tengah update halamannya dah, ada jumpa...

      Padam
  6. Perghhh....Semua ınclusıon tıptop aır kaca golek2 jernıh tok.. merecıkk 💦💦💦

    BalasPadam
    Balasan
    1. 7 jam ceq oii tok pilih zamrud ni, bukan banyak.. sikit ja pun, kalau banyak mau rabak poket tok neh

      Padam
  7. Supo air jeram dh jernih...mcm nak menitik airnya...ayah jngn buat besar2..hilang jari manis nnti kena sambar dek org..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN