Khamis, 31 Mac 2016

BID BADAR BESI








KINI .....anda mampu memilikinya pada Nilai Bajet anda , dan jika Takdir menyebelahi anda, insyallah Rezeki

Badar Besi Hijau... bukan taat wali tau.. Taat wali permukaannya kasar sikit dari ini dan kurang berkilat walau dah pakai Polishing 5000*

Kalau ikutkan kenaikan harganya ia kini bernilai :

RM 400 dah

Tapi !!!!!!

Nanti dulu.......... Ada TAPINYA....

Kat Page ni kita nak buat bid daaa.....

ok

Badar besi takde pantangan apa apa... masuk la dalam toilet ke, cepluss dalam lubang tandas pahtu nak pakai balik ke... terpulang... benda mai dari tanah bang, masa duk dalam tanah tu binatang langkah, binatang kencing , binatang mati jadi bangkai dan macam macam lah.  

Kelebihannya kebal Darurat....... Bodyguard menteri, askar, polis, Bomba , Pasukan awam, di galakkan memakainya... atau pegawai estet yang berhadapan dengan pekerja baran.. insyallah cubalah , tok yakin anda tidak akan menyesal sama sekali.. Pula sekarang kita buat bid.. bersyukurlah


QUICK GRAB : RM 400

===============

MULA BID : RM 1.00

===============

MULA BID : 31.Mac 2016 / 12.00 PM
TAMAT BID : 01. April 2016 / 12.00 PM
( 24 Jam )




PERATURAN

Boleh Quick GRAB

Pengguna Baru GB kurang dan Belum pernah Membeli dengan Kami hendaklah meletakkan nama tanpa bin dan lokasi tempat tinggal mereka ( Cth Azman.Shah Alam )

Bid suka suka Tidak Dibenarkan Dan Id anda akan di Senarai Hitamkan di dalam semua sistem Bid Dan Permaharan Kami

Kenaikan Tidak dibenarkan dalam sen sen

Di dalam Pembidaan 24 Jam ini Pelanggan Tidak dibenarkan berbual bual

Pembayaran Dalam Masa 3 Hari Sahaja





22 ulasan:

  1. Bismillah .......him...Rm.63

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Tahniah tuan.... tahniah... lagipun ni kaler hijau, badar besi hijau adalah dari jenis King bagi badar dan nilainya sebenar ialah atas dari RM 1000.. dulu sebelum tok bukak GB, tok berniaga naik bas turun bas menggunakan platform forum sahaja, harganya tok jual paling rendah RM 2000. dan paling tinggi RM 8000... masih hidup org yang membayarnya pada nilai itu.... masa tu tok dapat pun modal besar dah, nak kena jual mahal kalau x memang rugi, kat masjid india org jual batu yang sama Rm 6000, sekarang pun masih ada kalau tok x silap. dah lama x kesana

      Padam
    2. Trima kaseh tok muda...sesuai ngn pekerjaan saya niy...alhamdulilah.

      Padam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Tahniah jewla.jimat 80..rege asal 400 tu

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami