Isnin, 28 Mac 2016

JASPER























Jenis jasper ini di gunakan almi sebagai Perubatan, mana mana jasper memang terkenal dengan perubatan kerana mengandungi organik batuan dan mineral yang tinggi. 

Item ini ialah item carigali kami sendiri, jasper ada di Malaysia Boh, ya ada... cuma org tak tau sebab kita sibuk dengan batu dari Indonesia dan dari Thailand , itu saja.. takpa pilihan memasing, tapi... bagi lah sokongan kepada produk buatan dan anak Malaysia.

Di masukkan ke dalam air dan di buat minum, ho la... nak buat macam mana lagi, kalau tumbuk halus dan di telan kang jadi batu karang, kalau di telan kang tercekik dan tidak berbaloi pulak , dah la beli , pastu lempar balik masuk lubang tandas , haha, tapi belum ada lah lagi yang buat macam ini. 

Di pakaikan dan jika anda pandai, pegang ia dan zikirkan mengikut apa sahaja zikiran anda insyallah ia akan memberi kelebihan yang lain pula mengikut niat anda.... adakah tok sedang mengajarkan cara isi barang?.. ya.. tapi jenis harian lah... bukan sekali isi terus meletop hahaa.. kena buat harian dan di amalkan, insyallah 


Kod Produk : JASPER 26316
Bentuk : Jasper Malaysia
MAHAR : RM 45

2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN