Sabtu, 26 Mac 2016

UPDATE 26/3/16































































































































































































































































Insyallah akan mulai pada jam 9.00am esok 

9 ulasan:

  1. Huiii!!betul2 mengamuk tok kali ni huhu!!

    BalasPadam
  2. Huiii!!betul2 mengamuk tok kali ni huhu!!

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. haaaaa. bolehla, tapi tak kuar habis lagi tu

      Padam
  4. Yg mata jin tu,otai2 blh la lock kot...saya yg kurang ilmu ni,kna perbetulkn dri dlu la..hehe..😁

    BalasPadam
    Balasan
    1. baru semalam tok ajar 2 murid tok buka kasyaf

      Padam
    2. Tok muda nak tanya..kalau dah buka kasyaf ada on/off tak?maksudnya sy masa nak guna baru buka..bila taknak guna kita off la..takde la 24jam tbuka dan nampak je..boleh ke macam tu tok muda?

      Padam
    3. kalau ikut cara tok memang ada. ada perguruan yang pakai isyarat atau simbolik, kalau tok tak pakai isyarat, cukup niat.. perguruan lain pun niat juga cuma syarat tu nak bagi yakin diri , itu sahaja

      Padam
  5. Oo..macam tu..terima kasih ye tok muda..

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami