Rabu, 23 Mac 2016

GELIGA PUTERI LAILA 3 IRINGAN











































Geliga Puteri Laila 3 Iringan 

Item di atas perolehan semalam di Chendering berdekatan Rusila . di sertakan sekali dari Puteri Laila Kerajaan Banding 8 Lapis Lazuli.. Wallahualam lah kenapa la dia bagi banyak sangat. Kalau tok nak untung , mau mau tok seperatekan... haha.. tapi tak lah... 

Lapiz lazuli untuk kewibawaan dan juga penarik toksin, itu kelebihan alaminya.. manakala permata Puteri ini sendiri sebagai kunci untuk pemiliknya merasai kekuatan energi menstabilkan aura item lain dan juga aura diri.

Setiapnya Lapis lazuli di jaga oleh Puteri Asuhan.. apa benda puteri asuhan ni?.. ibarat mcm puteri kecil yang masih belajar adab dan sopan... Rasanya Puteri alam kita pun di ajarkan adab dan tatasusila istana. mana ada main redah sama macam rakyat biasa.. tu seronoknya jadi rakyat biasa, takda peraturan. 

Kali ini alhamdulillah iringannya bersaiz puas hati 


Kod Produk : GPLAILA 3 23216
Bentuk : GP Laila 8 Iringan
MAHAR : RM 150

4 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami