Rabu, 23 Mac 2016

H DIAMOND























Herkimer diamond

Item ini ialah perolehan.. bukan landing time. maaf lah banyak banyak jika mengecewakan anda, la tok tak berapa amik barang alnding time memandangkan duit kita lemah, Item pula dah mahal, sebiji ni dah jatuh berapa dah. 

Item ini sejak perolehan pertamanya dulu ia bernama berlian bunian, tapi tok rasa tak sedap lah namanya sebagai Berlian Bunian, nama asalnya lebih manis di dengar dan terasa lebih canggih untuk di dengar , HERKIMER DIAMOND.... Bunyi macam bahasa Russia tu... memang jenis Herkimer Diamond asalnya dari rusia.

Ia bukan batu Sintetik, bukan batu kaca, tapi ia memang berlian asli di Rusia sana.. Kalau di Rusia ia tetap di panggil Herkimer diamond, jika di mana mana di dalam dunia sekalipun ia tetap di panggil Herkaimer diamond.

Kalau kita melayu nak panggil ia sebagai Berlian muda pun tidak salah. kerana memang ia di tabalkan sebagai berlian muda..hoo takleh kata apa la.. ia x macam batu serai, kalau batu serai ni nak kata batu ori tak boleh pasal ia memang zircon.. yang ni kalau kita panggil berlian muda pun, memang ia berlian muda. 

Alhamdulillah khusus sebagai penarikan kekayaan dengan izin Allah swt, Penaik aura diri dan menstabilkan aura permata orang yang memakai....

Kod Produk : HDIAMOND 22316
Bentuk : Herkimer diamond
MAHAR : RM 120

Promo saja saja : RM 60



8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN