Ahad, 13 Ogos 2017

KEMUNING HITAM ASLI (TERHAD)

 AWAL RENDAMAN DENGAN AIR PANAS

 SELEPAS RENDAMAN DENGAN AIR PANAS












































































































SOLD OFFLINE





























SOLD OUT
BEN

























































Sila lihat gambar di atas bagi mensahihkannya, dan selepas anda mensahihkannya tolong beritahu Ustaz Sharhan Shafie 


Bahawa kami di GBunian mempunyai teras ini yang asli......... asli?... maknanya ada yang x asli?.. ya dah tentu.. kalau anda rasa senang dapat, tu bukan asli bah.. kalau dapat di Hentian RnR tu setokol... itu bukan asli.. mai mana contohnya kayu tas sampai berbekas bekas dan ada setiap hari?.. kayu tas---> kayu ceri.. buluh tumpat---> Buluh madu.... dan sebagainya lagi. Ini apa pendapat org lama lama lah. Bukan senang kata depa... tapi kalau rajin mencari.. x salah kan kalau selalu jumpa?.. 

Kemuning hitam asli ini di cari cari oleh Ustaz Sharhan ini kerana dakwanya ia mempunyai 1001 khasiat tersembunyi antaranya menawarkan racun dan menjauhkan sihir dengan izin Allah. 

Tok sediakan dalam bentuk keychain, senang anda bawa ke mana mana. 

Di zaman dulu kayu ini umpama First Aid.. ya , kena patuk ular, sengatan lipan dll... menawarkan racun yang terminum...direndam kan dan diminumkan.. insyallah sembuh. 

Kalau di zaman sekarang kena bawa 1 kotak ubat ubatan dalam first aid... ah lebih baik bawa 1 set kayu kemuning ini sahaja. Mudah dan praktikal... cuma..ya lah.. x untung lah pengeluar obat obatan bukan haha.

Baiklah, tok teruskan.. tapi pertama kali maaf ya jika maharnya keras.. tapi tok tidak rasa sekeras bisa yang anda akan hadapi di dalam hutan yang menaruhkan nyawa anda sendiri.. sekiranya di patuk dan ada barang ini, ketika itu..pasti anda akan terfikir.. aduh ruginya dulu tidak memaharkannya di GBunian.. sayang sekali kan. 


Kod Produk : XYKHITAM 2907
Bentuk : Kemuning Hitam Asli
MAHAR : RM 200

MAHAR: RM 110 
(PROMO)


16 ulasan:

  1. Balasan
    1. wslm wbt. Bank in ke akaun maybank yang ada di atas header blog ni tuan. Akaun mygemstone 551016691626. Then bg bukti slip payment serta detail tuan ke 0127845231 atau 0178259540. Sila hantar order ke salah 1 no sahaja supaya tiada pertindanan akan berlaku. Harap maklum ya.

      Padam
  2. Ada lagi tak kemuning hitam ni klu sy nk beli?

    BalasPadam
  3. Assalamulaikum
    Saya nk satu kemuning hitam 0178012091

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN