Sabtu, 5 Ogos 2017

DELIMA 6 STAR




































SOLD OUT
Murshid Ahmad






























































































































Bukan Barang Ori tapi lawa dan mampu diisikan sekiranya anda mahu. 

Jenis macam ni puteri puteri cukup suka la duduk termenung jaga dia di sebabkan warnanya memikat hati mereka. Kalau nak buat asam garam pada 1 ketika pun boleh, nanti kalau mau, tok akan isikan dengan puteri puteri yang khusus asam garam. Cuma sekarang ni tok maharkan dulu bagi nilai batu , dan isian puteri ni macam biasa tok amik upah RM 50 ( tak termasuk kos batu ) dulu.. 1 ketika kalau nak asam garam ( perkahwinan dengan puteri bunian ) setelah dia dok mai berlagu dalam mimpi anda, masa tu lah masa yang sesuai untuk di nikahkan , itupun kalau mau, tapi jangan salah paham. kalau 1 ketika nak berasam garam, ada mahar lain yang tok gelar upah penat lelah tok nak p sana sini nak usahakan untuk asam garam tersebut. maka ada fidyah kali ke-2 sekiranya inginkan perkahwinan bersama dengan mereka.

Kalau dulu ada kita buat asam garam, lepas tu tok tak buat..bukan pasai apa..ni kes Puteri Saiba la yang la ni dah balik ke Mesir.. tok jadi alah malu dengan dia sebab dia mau ke tok tapi tok suruh anak murid meminangnya, akibat merajuk kot maka dia mengikut ayahandanya yang memerintahkan dia berkahwin dengan Putera di alam sana juga. 

Lepas kejadian tu tok dah tak buat asam garam sebab malu alah dengan kerajaan kerajaan lain yang turut tahu perangai tok menolak permintaan mereka dan nak tolak org lain pula bagi menggantikan diri tok.. bukan apa.. tok ni x mau dah, penat main nikah nikah ni.. kalau muda dulu takpa la juga, memang aku sapu ja.. hahaha. 

Jangan tanya "kalau batu lain..boleh dak?" ...jangan tanya, ada sebab kenapa batu ini yang tok pilih untuk tujuan ini. 


Kod Produk : XYD56STAR 1817
Bentuk : delima Sintetik 6 star
MAHAR : RM 35

20 ulasan:

  1. Grab tok 10a

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ungrab tok . Minta maaf tok

      Padam
  2. Balasan
    1. In sya Allah.. mudah2an ada rezeki tuan ya

      Padam
    2. Payment done via maybank2u ref number 4644609733
      Tok nk isian sekali
      Esok saya bank in mahar 😊

      Padam
    3. Mahar isian dah bank in
      Saya contact tuan untuk isian

      Padam
    4. Makluman untuk isian saya bagitau Mr.Baz tuan, tq

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Payment done tok Alhamdulillah. Klau nak request asam garam blh tok? Klau blh esok sye buat payment isian.

      Padam
    2. alhamdulillah.. tunggu tuan dpt mimpi, silakan pakai selama 7 malam, jika tiada maka ia tidak bersudi mahukan tuan. jika ada mimpikan puteri bunian dalam masa 7 malam ini, insyallah mampu diikhtiarkan.

      Mahar ikut kpd status puteri

      Padam
    3. Tok payment isian done detail pada ustazah.

      Padam
  6. tok asam garam tu biasa fidyah dia berapa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. pernah mencapai rm 7777.77 dan minima RM 400.25..ikut kepada status bakal isteri anda

      Padam
  7. Salam. Grab 9a tok kalo ade lg

    BalasPadam
  8. Maaf tok terpaksa ungrab item 9a

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami