Khamis, 17 Ogos 2017

GOLOK TUMBAL PAK TUA






















Alhamdulillah.. di atas adalah antara item perolehan terbaru tok. Kegunaan golok tumbal pak tua ni adalah untuk penumbal. Nama pun dah tumbal kan.

Cara gunanya ialah dengan pacakkan dan dibuat garisan menggunakannya di kawasan yang anda ingin tumbal.. rumah, kedai, kawasan . Kalau nak pakai pada diri sendiri, boleh di bawa begitu saja. Jgn lupa semasa nak garis, bacakan dulu selawat, Al fatihah, 3 Qul dan juga ayat pembatal sihir iaitu Surah Yunus ayat 81 - 82. Pendek je ayatnya:

Image result for ayat batal sihir

 Semasa menyebut perkataan " sayubthiluh" tu kena i'tiqadkan dan kuatkan dalam hati (sampai ada rasa gentar di dalam) untuk menolak sihir tersebut..

Penumbal ini kekuatannya amat kuat , auranya kuat tuan tuan.. kalau tak tahan tangkap kepala sat, lepas tu ok la bila dah sebati. 

Penumbal sihir Ini tahap dewa ( bahasa org sekarang ) kira kuat la tu.

Malah kalau ada masalah sihir di dalam rumah pesakit ( bukan rumah kita ) boleh di pinjamkan selama 3 hari, insyallah tgk macam mana peginya... tapi yang meminjam tu kena niat betul2 utk sihat kerana Allah... In sya Allah..Allah Maha Penolong terutama bagi orang yang teraniaya... suka tak org yang main sihir ni kena buatannya sendiri?... kena suka lah.. sebab org yang suka main sihir ni dah tentu terang terang ahli neraka.. kita berasbab dan berdoa kepada Allah dan di sini kita dapat asbabnya.. siapa yang menggerakkan anda jumpa blog kami?... tidak lain ialah Allah SWT. siapa lagi?...


Ok..silakan.. barang ni ada banyak ni sahaja setakat ni.. stok jenis ni amat susah dapat dan terhad... Ritual kena kualiti dan kuantiti..haha


Kod Produk : XY-GPTUA 16817
Bentuk : Azimat penumbal
MAHAR : RM 300

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN