Rabu, 9 Ogos 2017

AZIMAT KAYA SUPER





Ada 1 sahaja

Sapa cepat dia mendapat


Ada 1 sahaja... ni barang buat dengan sepit belangkas ka sepit ALIEN ka tok pun tatau lah, tapi benda haram Tuttttt mana ada sepit kan bhahahahha. 

Di gantungkan di kedai, di cermin kenderaan bagi bukan islam... Jangan tanya tok minyak apa dalamnya, tok memang tatau ok. 

Penarik kekayaan super ni untuk tarik rezeki , mudah masuk rezekinya....


Ada yang cakap di FB tok ni munafik dok p juai barang siam.. macam macam la org ni kalau dah nak kata ke org... tok ni bukan apa.. kita di sini ada customer India, Cina, Bidayuh, Iban, Melanau, Melayu, Jangan lah dalam perniagaan kita ni nak PERKAUMAN sangat... Kalau tok nak habaq bagi sebenarnya org melayu kita yang bernama tabligh2 pun ramai masuk kedai cina yang ada juai berhala berhala, barang barang buddha dan batu permata..org tabligh tu masuk beli.. depan dia ja tok pekong tu siap colok semua.. barang yang org islam tak boleh jual ni ialah brg SEMBAHAN org bukan islam, macam patung Quan Yi, Dewa Gunung dll tu semua.. The point is.. dah kalau macam tu...kita tak payah pakai la Jenama jenama org bukan islam buat.. minyak rambut, Flavour vape, biskut kering 4 segi tu melayu ka buat?... haaa.. habaq mai?.. yang hangpa dok ketedarah masuk ke perut tu apa dia?... ikan kering..ingat ikan kering kebanyakan melayu ka yang buat?.... Asam boi?... lagi apa lagi u sebut la.... benda azimat buat pakai saja, yang hangpa dok beli tu buat makan bersarang dalam perut... hak tu lagu mana..?

Kita bila nak perhukum orang, jangan kita pandang sebelah pihak, jangan kita pandang berat sebelah... kita kena pandang umum, meluas, baru org kata kata kita ni org ada wawasan, org yang berpendirian..bukan main cakap macam org takda pelajaran saja. 

Jadi azimat kat atas buat pakai, buat asbab usaha.. 

Kalau ada yang kata, tak boleh pakai, ni brg siam mandrem pakai sami siam?... hang cakap apa?... yang org dok pakai barang org asli tu?.. dia mandrem bahasa apa?... 

Dan kalau anda beli barang mistik..peniaga kata jin islam.. tau mana islam?.... sedangkan IBLIS tu boleh mengucap... boleh hafal 1 Quran... dia dah tgk syurga neraka... TAU MANA ISLAM.. dan sapa org tu nak kata jin dia ISLAM?.... WALI?... kalau wali, x duduk aih dalam dunia internet, nu.. duk dalam kebun baca Quran, tahajud, berkebun.. makan hak mana ada... tu WALIYULLAH..sebab tu ada org kata tok ni status wali.. kalau waliyullah hak sebenor wali tu..belum lah.. tapi kalau WALI di dalam wakil menyampaikan kebenaran insyallah ramai org dok buat termasuk tok muda. 

Islam ni x mudah, x susah, tapi ia HALUS... jangan mudah mudah dok per HUKUM orang..takut di padang Masyar kelak...kita jadi papa kedana, semua amal PAHALA kita boleh ke tok Muda, free free ja boleh ke tok. 

Jaga benda ni.. bukan mudah, benda bab HUKUM, bab FIKH bukan mudah... Jaga mulut khustir pahala binasa. no... insyallah

Depa ni sebenarnya bukan apa.. depa pun nak juai juga benda siam, tapi malu nak juai.. segan pasai songkok dok atas kepala buat modal berniaga ( songkok tu jadi modal ) ... teringin nak jual, tau pasai benda ni apa tok jelas kat atas tu...tapi dah tu lah... paham sendiri lah.. tok ni..bukan songkok.. serban lilitan tahfiz atas kepala.. tok solat jemaat pakai serban, jubah.. tapi jangan kita pakai ... nak kata kita ni islam.. tapi islam yang JAHIL hukum, jahil tentang islam...jangan... cuma org tua tua dok kata.. kalau boleh jangan buat, x manis di pandang kita org islam dok p juai barang bukan islam... HAK org tua tua kata ni .. apa dia?.... ADAT.. BUDAYA.... nak jaga 2 benda ni. Tok memang muka tak malu... barang org india pun tok jual, brg org cina tok jual, esok kalau tok jumpa barang org yahudi pun tok jual.. sebab bukan semua Yahudi tu memusuhi islam.. ada di antara mereka yang kita boleh buat laki, boleh buat bini... p tanya ustaz tak caya..iaitu dari kalangan Ahli Kitab.. Haa tudiaaaaa..kena dahhhhh, kena dah hari ni depa dengan Tok muda... jangan wat main dengan aku..kita berniaga ni bukan kosong ibarat org lain berniaga hanya tau apa dia niagakan... tok muda kaji habis, nak jual tu tanya dulu ustaz ustaz hak lama dah start...bukan ustaz cikai hak dok bagi ucapan nak jaga periuk nasi sendiri tu... bukan yang dok juai CD tu .... hak yang x da apa apa kepentingan dan hanya kepentingan untuk ugama... 

Kita Khalifah maka kita ni Hamba Allah.. sekiranya kita meletakkan diri kita sebenar benar khalifah...maka apa pun dalam dunia ni kita boleh gunakan untuk perjuangan kita.. perjuangan apa?... ugama, keluarga, masyarakat...





Kod Produk : XY-AKAYAS 8817
Bentuk : Kekayaan
MAHAR : RM 120


11 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami