Khamis, 31 Ogos 2017

SALAM KEMERDEKAAN DAN SALAM AIDILADHA

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera 

Salam Kemerdekaan kepada semua pelanggan pelanggan kami di sini dan semoga negara kita terus makmur harmoni insyallah, Perjuangan perjuangan nenek moyang kita baik Melayi, Cina dan India seharusnya kita sanjung di dalam melawan anasir jahat di dalam dan luar negara.


Salam Aidiladha...


Maaf zahir dan bathin kepada anda semua. Item tiada hari ini memandangkan tok pun terikut sekali di dalam kesesakan Jalan RAYA.. Item anda akan di poskan selepas Raya Aidiladha, kalau kita pos sekarang tobat lahom barang anda tu ada yang akan hilang sebagaimana yang berlaku di Aidilfitri lepas. 

Item akan kembali semula pada :

2Hb September 2017


Urusan permaharan berjalan seperti biasa dan order di ambil seperti biasa kecuali pada hari raya pertama

Harap Maklum


Tok Muda GB

7 ulasan:

  1. Asalamualaikum tok!! Saya minat keris dan saya nk beli keris ...bajet saya rm100 ade ke

    BalasPadam
  2. Asalamualaikum tok mat...saya minat keris kecil...saya nk beli tpi bajet saya rm100...ade klau ade bgi no. Nanti saya pm tok kt wassap

    BalasPadam
  3. Salam Tok .... Selamat Hari Raya Eidul Adha dari kami dari SG ,,, semoga Tok Bergembira bersama keluarga menyambut raya ini . Mohon Maaf Zahir Batin ,

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN