Ahad, 20 Ogos 2017

GELIGA TUPAI JANTAN SABARA




























































































































Alhamdulillah jenis GTJ sudah keluar dari kerajaan Sabara semasa tok pulang sebentar ke Terengganu tempohari.

Jenis ini di gunakan untuk memikat..bukan untuk kekuatan.. GTJ lagi 1 tu untuk kekuatan namun jenis tu minta maaf sampai hari ni dah tak dapat dah. Kalau nak stok dapor jenis tu jenuh juga nak menyelak laci kabinet tok sendiri. 

Semasa tok pulang ke Terengganu sempat tok memperolahi banyak juga item geliga dan permata yang berkaromah. 

Di jaga menggunakan minyak zafron dengan di sapu setiap khamis malam jumaat dan di letakkan di atas kapas yang bersih. Jika di buat cincin maka hendaklah di sapu minyak zafron ini atau minyak misik ke atas nya pada malam jumaat, Kekuatannya akan berganda dan berganda dri masa ke semasa mengikut kekerapan anda . 

Memikat lebih mudah, hati wanita lebih mudah di cairkan dengan izin Allah SWT. Bagus buat mereka yang belum berpasangan, Semoga di permudahkan. 


Kod Produk : XYGTJ 15817
Bentuk : Geliga Tupai Jantan Galak
MAHAR : RM 200


5 ulasan:

  1. Mcm mne nk beli tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. grab di sini tuan, berapa a yg tuan nak. cth: Grab 7a. then buat bayaran dlm masa xlebih dari 12 jam. klau komen grab pd jam 10 pg so mesti payment sebelum jam 10 mlm. bayaran ke maybank. akaun mygemstone 5510 1669 1626. atau bank2 lain (sila tengok di bahagian atas, header blog ya). slps paid, komen smula disini di bawah ulasan tuan grab tadi dgn "payment done". then, whatapp bukti bayaran, nama dan alamat serta no hp dan juga kod penuh item yg dibeli ke no 0127845231 (ustazah).

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN