Isnin, 21 Ogos 2017

AKIK KRISTAL


























Akik Kristal

AKIK + KRISTAL


Lagu mana tu, pening mikir .... jangan pening pening, barang molek untuk kegunaan menstabilkan, menguatkan dan memulihkan energy batu geliga milikan anda insyallah... 


Lagu mana nak buat?


Ambil batu letakkan di atasnya selama 10 minit sahaja. atau boleh di campurkan dengan batu batu lainnya, cara jaga?..... rendam dalam air seminggu sekali..airnya nak minum pun boleh insyallah. 

Kenapa nak pulihkan batu lain, auranya?... kenapa?...


Terkadang pernahkah anda merasa pelik, sebelum rakan anda atau sesiapa pun memegang permata anda, cincin anda... kehidupan anda bagus, baik dan tidak terasa ke-sialannya?... tok pakai bahasa sial lah senang nak faham.. 

Kenapa?...

Pernah terfikir......?.... 

Jika rakan anda itu mempunyai nasib sial, malang... ini kerana auranya bergetar kasar dan kuat, mereka selalunya jenis panas baran, berfikiran negatif, suka mencari kesilapan org lain.. dan kerana itulah kita lihat kehidupan mereka serba tak kena, sial, tak tentu arah dan selalu bernasib malang. 

Di dalam Islam tiada istilah ini, semua kerja Allah, tapi ingatlah... Pokok tidak bergoyang jika tidak ada angin. 

Percaya kepada Qada dan Qadar yakni dalam bahasa kita ialah Percaya kepada Nasib dan Ketentuan ilahi. Nasib.... ya Nasib... apa la nasib aku?.... selalu kan,....

Jadi macam ini sebenarnya kerana banyaknya dosa kecil.. 

Ok stop takat tu.. tok nak jelaskan apa dia sial tu agar org tak salah paham. 


Bila auranya bercampur dengan aura batu ini..kemudian di berikan pula kepada anda kembali, dan anda memakainya, aura org ini akan bercampur kepada tubuh anda..

Mengapa?... mengikut kajian sains metafizik, batu dan juga besi mempunyai keupayaan menyerap energy a.ka. Tenaga atau aura .

Ok.. tok dah cakap terlalu panjang... sedangkan sekarang dah jam 4.19am tok masih kena siapkan 2 halaman lagi.. tak tido aku kang.. hahaha. 


Jadi dengan kristal ini mana mana batu atau batu siap cincin akan di cuci auranya, ingat... sial ka, malang ka, semua dari Allah , dan ia dari dosa dosa kecil, bertaubatlah dan meminta ampun kepada Allah setiap hari, semoga hidup anda tidak di selubungi sial dan nasib Malang. ( Jika itulah ungkapan bahasa org awam ) 



Kod Produk : XY AKTAL 15817
Bentuk : Akik Kristal
MAHAR : RM 70

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN