Selasa, 22 Ogos 2017

PELANCARAN ILMU DAN ISIAN KEBATINAN

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. 

Tok Muda memaklumkan akan melancarkan Pengijazahan Keilmuan secara berfidyah insyallah mulai 23hb Ogos 2017 dan keutamaan di berikan kepada Individu yang tinggal sekitar kawasan Selangor dan Kuala Lumpur . 

Antara Keilmuan yang akan di Buka Untuk pengijazahan ialah :

1. Perubatan Menggunakan medium

2. Perubatan menggunakan Haq

3. Perubatan Menggunakan Doa

4. Perubatan Laduni

5. Ilmu Scan Peribadi orang

6. Pernafasan Maut ( Kebatinan Haq ) Untuk semua ugama dan bangsa

7. Perubatan Bedah Bathin

8. Jurus Jarak Jauh

9. Ilmu Hakikat Tauhid 9 Bayang

10. Ilmu Khodam Harimau, Rajawali dan Garuda

11. Ilmu Penunduk

12. Ilmu Membuka Gerbang Perubatan

13. Ilmu Pengasehan 

14. Ilmu Kekuatan tangan dan kaki

15. Ilmu Pembisa

16. Ilmu Menundukkan lawan dan membayar hutang

17. Ilmu Pembinasa Jarak Jauh

18. Seheli Dumbuk

19. Ilmu Kerezekian ( kiri dan kanan ) 

20. Persugihan Doa

21. Persugihan Jin Islam

22. Persugihan Perubatan 

23. Persugihan Kekayaan dan kemakmuran

24. Ilmu Mencabar diri dengan makhluk halus

25. Ilmu mengurung dan memerangkap Jin 



Kesemua ilmu ini memerlukan akad dan jika tanpa hadir ia akan di akadkan kepada anak murid tok sebagai kiriman ( ilmu mengirim ilmu ) kepada anda . 


Untuk yang berada di luar KL dan selangor, Terengganu dan Pahang.. Minta maaf kerana anda perlu hadir sendiri bagi mendapatkannya. 

Kesemua ilmu ini ada fidyah yang tertentu mengikut tahap dan kekuatan Ilmu. 

01133012715



49 ulasan:

  1. InShaaAllah tok.. Kalau boleh, nok juga.. Menarik tu.. ;)

    BalasPadam
  2. Fidyah nya kena wassap tok ke.?? Nanti sy wasap .

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Tok muda akan hantar sebotol air yang sudah di jampikan, namun bukan semua ilmu boleh di hantar melalui botol.

      Padam
  4. maaf tok saya nak bertanya sedikit, ilmu meraga sukma atau ilmu tarik batu tidak dibuka ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ilmu tarik batu tidak di buka .. kerana ia anugerah, bukan benda yang mampu di pelajari.. mungkin boleh di pelajari.. menjadinya adalah melibatkan pilihan mereka org sana

      Padam
  5. Assallamualaikum tok
    Boleh bg sedikit ilmu pernafasan maut...jika sy dijohor boleh ke...tima kaseh

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam puan , ia tidak boleh di beri "sedikit" ilmu ini ..ia penuh

      Padam
  6. salam tok bagaimana jika saya memilih ilmu mengurung dan memerangkap jin tok, perlu ke berjumpa dengan tok? bagaimana anggaran fidyahnya tok? saya dari kawasan kuala lumpur tok?

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum tok
    Boleh sertakan sekali x fungsi2 keilmuan tu ??
    Ilmu scan peribadi orang ni fungsinya apa?? Boleh ke guna scan peribadi orang dalam cari jodoh?? .huhu

    BalasPadam
  8. bole senaraikan semua fidyahnya tok...dan fungsi keilmuan tu,email...daengjr@gmail.com

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum tok.. Sy duduk di melaka. Saya berminat tok...

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum tok..nk tnye klau ilmu khodam harimau,rajawali dan garuda..akad dy kre mcm ne ea...sy brmnat jgak nie...

    BalasPadam
  11. Nombor yg diberi tu ke perlu di ws ?

    BalasPadam
  12. Nombor yg diberi tu ke perlu di ws ?

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah, dah lama tunggu, inshaAllah akan turut serta

    BalasPadam
  14. assalamualikum tok,nak ambil ijazah ni ada masa-masa tertentu atau bila-bila masa..bab fidyah mcm mana lak tu tok..sya ni dri perak..bleh tok email pada saya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya . pada bila bila masa sahaja, walau pun hari puasa lagi bagus. fidyah setiapnya berbeza. 01133012715

      Padam
  15. Assalamualaikum tok , tinggal kat mana , saya berminat juga nak menuntut ilmu sikit ( din kl )

    BalasPadam
  16. Balasan
    1. laaaaaaaaaaaa.. tok 6 bulan lepas duduk terengganu tuan.. baru pindah mai balik kg.tapi rumah masih ada di sana.

      2 minggu lepas tok baru balik sana , wakaf tapai...in sha Allah tok akan balik sana lagi nanti

      Padam
    2. Oo..terlepas la sy tok.. nanti tok balik ganu.. tok inform yer.. x jauh mne la.. sy duk line mok kemas je..sy dh lme ikot blog ni.. tp akhir2 ni bru pandai masuk kt ulasan..

      Padam
  17. Lama tak tak jenguk blog tok, tumpg tny ada ijazah ilmu untuk pagar kebun dri kecurian/binatang dll tak?

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum tok..nak tanye fidyah utk ijazah nombor 1 ngan 4 buleh ke tok..

    BalasPadam
  19. Balasan
    1. Wslm wbt, jarak jauh xdigalakkan tuan. sebaiknya hadir sendiri. whatapp bonda untuk maklumat lanjut ya 0127845231

      Padam
  20. Fidyah ilmu pengaseh berapa tok??dan kalau hadir sendiri lama ke tok..maksud saya 1 hari cukup ke atau lebih..atau pon kalau boleh di buat jarak jauh

    BalasPadam
    Balasan
    1. fidyah ilmu pengaseh ialah RM 450 tuan , tapi tok syorkan ambil ebook pengasehan, sama sahaja ilmunya

      Padam
  21. assalam..terleewat.sikit..
    bole pilih satu keilmuan.tok..
    dr selangor jarak jauh bole ke.











    BalasPadam
  22. Asalamualaikum tok...Minta maaf kerana mengganggu pada hari ahad ni...Saya nak tanya sebenarnya mengenai keilmuan...Kenapa ya ada ilmu tenaga dalam tu sensasi yang dirasakan panas? Ada yang tak kena ke tu? Ke tu muslihat orang2 atau jin2 jahat nak timbulkan keraguan untuk beramal?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan.

      Panas badan selepas beramal ilmu tertentu adalah kerana faktor:

      1. Kurangnya amalan ibadah lain

      2. ilmu yang di amalkan itu jadi panas kerana badan kita tidak dapat menampung kekuatannya.


      Sebagai contoh. apabila kita memakan durian. selepas beberapa ketika badan akan panas.. jika sebelum kita makan durian kita sudah minum banyak air , panas ini juga akan kurang.. jadi sama juga panas selepas makan durian kita minum air banyak banyak.

      Seterusnya ialah dia melakukan benda yang berlawanan dengan pantangan amalan tu, contohnya tak boleh berbuat maksiat. Jadi semasa ada amalan ni dia melakukan maksiat, sekecil mengumpat ia tidak di benarkan. maka jadilah sensasi panas.

      Padam
  23. Assalamualaikum ayahanda nak tanya ilmu isian kebathinan no 16, 19 dan 23 tu apa perbezaan dan kelebihannya? Mohon pencerahan dan sekali fidyahnya? Tks

    BalasPadam
  24. Salam Tok, nk tanya apa perbezaan no 16, 19 dan no 23? Tks

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menundukkan lawan utk membayar hutang

      Ilmu Kerezekian ritual doa

      Persugihan beerti kekayaan dan ia menggunakan medium alam ghoib

      Padam
  25. Kalau saya mau kekayaan multibilia izian bathon mana yg tok cadangkam utk saya ?

    BalasPadam
  26. Tks banyak tok, berapa fidyahnya no 19 ?

    BalasPadam
  27. Tok ilmu untuk penarikan duit ada kah tok?

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami