Sabtu, 12 Ogos 2017

AKIK WULUNG KUASA, PANGKAT, WIBAWA




































































































SOLD OUT
Amri amri






















































Akik Wulung... Dinamakan Geliga Gusti Puteri kerana ia dari seorang puteri, alhamdulillah... Sang puteri mengizinkan namanya disebut di sini.. Gusti Puteri Retno Dumilah Raden Acheh...takat tu je boleh habaq..ni barang ori, jangan nak macam macam na.. ni ori... 


Insyallah akik wulung atau ulung ni dari dulu sampai ke la ni, pahaman tok ka pahaman org lain ka sama ... yang ni sama dan selari. 

Insyallah ada asbab :

Kekayaan

kemasyuran 

Kekal derajat

Pangkat dan kuasa

Wibawa


Insyallah Allah kata Kun Fayakun... Jadilah Maka Jadilah... Kalau tak nak sebab murah, p lah beli item 10ribu ka apa ka, kalau Allah kata aku tak izin, maka takda juga....duit tu kertas yang dicetak, kena ingat tu, kena mengaji bab kertas yang di tulis manusia ni... ia x sama dengan ayat Kun Fayakun ni. Kalau mengaji paham la apa maksud tok 



Kod Produk : G.GUSTIPT3 267
Bentuk : Akik Wulung
MAHAR : RM 45

5 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami