Ahad, 6 Ogos 2017

JEMALA ULAR






Ini klas high tuan tuan, tapi tu hari tok keluarkan nak buat cincin, tapi tiada pula saiz untuk permatanya... 

Kekuatan mustika di atas berasbabkan kepada :

Penunduk Ular di dalam hutan...zooo tak aci la na.. apa barang dalam zoo huhu.. 

PELARISAN NIAGA ...hak ni memang umphhh punya.. boleh letak di kedai atau pakai sendiri, item ni tak boleh di potong tapi boleh canai sekelilingnya untuk jadi kecil sikit 

Penunduk manusia dan Jin, di pakai sebagai asbab perubatan gangguan, sihir, saka dan jin.. Iblis minta maap lah memang susah nak jadi , kalau jadi tu wayang dia saja, iblis takut ka sedangkan syurga neraka pun dia dah tengok, Al-Quran di Hafal?.. takut ka?.... hak dok masuk dalam badan manusia tu belum iblis, kalau iblis org yang di rasukinya boleh mati meninggal dengan izin Allah SWT. Ni semua Jin jin Kafir laknatullah saja nak memesongkan kita... Perawat jadi gah, org jadi taksub, lihat...mudah saja dia nak pesongkan manusia... 



Kod Produk : GJULAR 2717
Bentuk : Mustika Ular
MAHAR : RM 500

KING : RM 250


Maybank 551016691626 My Gemstone