Selasa, 22 Mac 2016

GELIGA PUTERI RATNA SARI







































Tok ada 2 Sumber bagi memperolehi geliga dan permata di kawasan Berhampiran laut Marang 

1. Pulau Kerengga ( Dalam ceruk kg )

2. Taman Rekreasi Pulau Kerengga 


Jika anda ke taman rekreasi pulau Kerengga, cuba cari Pondok rehat tepi sungai, sebelah kanan ada jambatan nak ke laut, cuba lihat kesan lilin keliling pondok rehat itu ( atas pagar pondok ) , tu kerja tok la tu... haha time bila tok pegi, toksah bagitau la... Takkan siang pulak nak pasang lilin.

Kalau tok ke sana, alhamdulillah belum lagi lah di sengat nyamuk, Syukur kepada Allah memudahkan kerja dan urusan tok di sana.

Geliga di atas pemberian sahabat lama Tok dan Juga Isteri kepada salah seorang Murid tok iaitu Puteri Ratna Sari Purna Dewi dan ia di gunakan di dalam pengkhususan kerezekian di laut ( baru kali ni dia cakap ), kerezekian pelarisan niaga dan usaha, Memudahkan urusan pekerjaan, Pembalik sihir ( yang ni agak rare sebab bukans emua barang boleh kembalikan sihir ke tuannya melainkan perisai sahaja ) dan banyak lagi khasiat lain yang mana pemiliknya sendiri akan mengetahui kerana aura manusia tak sama. 

Penjagaan ---> Di simpan dengan 2 Jenis beras, beras biasa dan beras hitam... bilangan tak kisah, ikut kemampuan, kalau kaya boh la se bag pun.. kalau x kaya boh 3 biji setiapnya pun dah ok.. apa pun jangan lah membazir nak p boh se bag, baik se bag tu poskan ke tok, boleh juga buat makan kami suami isteri haha.. Ho noh... takda lagi org bagi beras hahaha... tok x minta kayyy, saja tulih   ;)

Bila bercakap bab beras ni... ada rahsianya... tgk post tok nt

Kod Produk : GPRSARI 19316
Bentuk : G.LAUT
MAHAR : RM 133.25



9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN