Rabu, 29 Jun 2016

NANTIKAN MINTAK PUTERA DAN PUTERI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera 

Di wall Faceboom tok ada tok menulis :

Di atas tok mencabar jika ada minyak di mana mana sekalipun di alam nyata yang sama bau dengannya, jika sama tok bagi RM 5k, jika tak sama , bagi la ke tok 5k.. mudah saja lawnya


Kehadiran Minyak Yang di berikan Puteri Rana Dulah bagi kepentingan utama Penjagaan :

Bertap x kira jenis dan x kira sumber


Namun fungsi minyak ini yang mampu menyebabkan kekuatan pelaris, pengasehan dan lain lain pada bertap ini ialah peranan utama Rambut bunian itu mempunyai kelebihan kelebihan di atas. 

Minyak ini tok perolehi cukup setiapnya 1 botol sahaja buat masa ini dan insyallah jika tok tidak keberatan akan di maharkan tidak lama lagi.

Sudah 2 hari tok memakainya, alhamdulillah tidak seperti minyak atar biasa ( tidak beralkohol ) ia mampu bertahan selama seharian akan baunya, jika minyak atar biasa tu, mau mau pakai sekejap tak dan 5 jam dah hilang baunya kan. 

Ia akan diisikan di dalam Botol Khusus dan pembeli akan menerima sebuah botol unik beserta 1 picagari kecil dan di dalamnya terisi minyak ini.. setelah anda memperolehi item ini, picitkan picagari agar minyak ini dapat memasuki botol yang di berikan kelak. Bukan apa, penutupnya longgar , tok takut nanti minyak tumpah tengah jalan. 

Mahar yang berpatutan sedang di pikirkan bagi Kuantiti 2-3ml... sikit ka?... aih.. benda pakai setitik harum serumah tau. Dan bukan pakai hari hari.. pakai time nak jumpa boss, time nak p memikat saja.

Jadi, insyallah nantikan ia muncul, doakan lah tok x pakai habis minyak ni haha

11 ulasan:

  1. kalau pkai setitik dah bleh harum satu umah,nk gak try sebotol..botol 1ml xde ke tok?hehehe...

    BalasPadam
  2. Hehe.. Agak2 brape ye tok nk buh mahar.. Hehe..

    BalasPadam
  3. Penantian ini pasti ku tunggu hahahaha tok alahai tenet saya selalu la problem takda internet terpower ker di dunia haiyooo ...saya sentiasa menanti minyak ohh minyak jadilah aku yg punya hahah

    BalasPadam
  4. Penantian ini pasti ku tunggu hahahaha tok alahai tenet saya selalu la problem takda internet terpower ker di dunia haiyooo ...saya sentiasa menanti minyak ohh minyak jadilah aku yg punya hahah

    BalasPadam
  5. tahun 2017 dah keluar tk.. tk sabar nk milik sebotol

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN