Isnin, 20 Jun 2016

GELIGA DATUK KIYAI





















Semalam tok ke Betong dan dapat sekitar 50 biji batu delima Kelas terbaik dan insyallah nak di maharkan lah nanti , kalau ada sapa sapa nak ordewr terus tu silakan lah, sebiji RM 80 sahaja, no fill glass, no sintetik, ori 100% , biasa orang jual atas RM 300.. boleh ke kelantan untuk cek.... wakaf che yeh delima macam tu Rm 800-1500 sebiji, sewa tapak baru berapa hinggit je.. tapi barang memang harga meletop. 

OK baik.. di atas ialah batu Petir pasir pemberian Datuk Kiyai... Datuk Kiyai apa?.. kiyai Jawa ka, Bugis ka, Datuk Kiyai Raja Bomoh 1 dunia ka?.. tu rahsia lah. sebab pemilik ambil batu ni pun bukan ada syarat apa apa nak kena ikut, ni bukan membela tau.. kalau beli kat sini dah kira membela, blog aku ni dah lama JAKIM sekat, dah lama jahanam kena blok oleh kerajaan Malaysia bhahaha... Kalau orang dalam internet buat komen semacam pun Ketua Polis Negara boleh cari, inikan kita yang trang tang tang nampak muka, alamat, no hp dan no akaun bagai kan?... huii.. sistem negara Malaysia Canggih, hangpa jangan buat pasai... 

Petir pasir Grade A.... Nak pakai Batu petir tapi khuatir jadi lebih baran, silakan memiliki jenis petir pasir ini. Sejuk dan berbisa. Bisa sama padan dengan petir api, Namun tiada unsur panas atau haba yang mempengaruhi aura pemilik menjadi lebih baran. 

Di pakaikan sebagai cincin dan JANGAN KENA KULIT...jangan sentuh kulit batunya, buat cincin batunya biar tinggi, kalau tak lawa tinggi, boleh rendah, bawahnya letakkan sekeping plastik... cakap dengan tukang cincin , dorang tahu macam mana nak buat. 

Kelebihan lain ialah Menangani sihir , kalau terlalu kuat kena juga, tapi lebih baik dari takda penepis , betol?...

Perubatan Saka dan gangguan, kalau kes kena rasuk memang tip top la batu ni

Rendamkan ke dalam air dan bacalah ayat ayat suci mana pun yang anda hafal dan yakini, Mohon dari Allah dan tawakal, insyallah Ampuh


Kod Produk : GDKIYAI 12616
Bentuk : Petir Pasir Grade A
MAHAR : RM 120

Promo Ramadhan : RM 90


21 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. geliga ulung yang semalam keluar dah tak de ke tok?

    BalasPadam
  4. Brang baik nie. Ada tenaga alif. 👍👍👍

    BalasPadam
  5. Ayah dh ada petir pasir kiyai hj kawah..bagi anak pakai untuk keselamatan..

    BalasPadam
  6. Ayah dh ada petir pasir kiyai hj kawah..bagi anak pakai untuk keselamatan..

    BalasPadam
  7. Terbaik ayh. Sy mode brg nie utk mode pukulan jauh. Pkai kna kulit ☺️☺️

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Terbaru ada jumpa budak gang India pkai betam. Klau btempur dgn budak Melayu yg 0. Abissss la. Klau yg sama, jenuh la tepis 😄😄

    BalasPadam
    Balasan
    1. huish... bahaya ... nak mudah senang, tangkap ramai ramai dan ikat

      Padam
  10. Bayaran telah dibuat dan diwapps master baz.

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami