Khamis, 23 Jun 2016

TAS RIMAU






















































Kayu Tas rimau.... Takde banyak dah kayu ni dalam simpanan tok.. Kat betong pun habis kena tebang dek org org yang tamak loba... tok amik sekadar yang perlu... pemburu kawasan betong bagitau ke tok dalam beberapa bulan lepas ada orang kuantan datang ke sana dan mengambil semua kayu tas yang ada untuk di jual . Tok tak pasti adakah mereka berjaya atau tidak, kerana setahu tok , di betong tu kalau buat tamak lebih kurang, memang x lama la jawabnya.... Sana kawasan kuat pantang... kat mana Betong ni?... tu hari ada 5 beranak mati lemas masuk di muka depan Metro...ada perasan?... kejadian tu berlaku di Betong lah.... Tempat Lokasi tok mencari rezeki. 

Kayu tas rimau.... sudah ramai yang memakainya , alhamdulillah kalau anda keje TNB ke, Keje Syarikat Air ke, Posmen ke, memang nampak la benda ni menjadi depan Mata. Alhamdulillah.. 

Penggerun dan pembisa binatang yang tidak Jinak kepada manusia atau bukan tuannya. 

Selain itu org asli Cameron memaklumkan kepada Tok Ia di bakar di dalam hutan kerana baunya di takuti dan tidak di gemari binatang buas seperti Beruang, Harimau, Ular atau Naga ( Jika ada ) ha. 

Ada yang mendakwa ia mempunyai khasiat pembisa, wallahualam... sebab belum di coba... takkan nak di coba di kucing... 

Petua.... jika anda berjumpa orang yang sanggup mencubanya ke atas kucing... sekali dia tumbuk di muka kucing atau dia tampar muka kucing dan kucing menggelepar mati.... ianya adalah sebuah trik... triknya ialah mesti mengenai di Hidung binatang dan ia akan mati jika pukulan itu deras... Kalau dulu ada seorang guru silat di Kedah, pernah menampar seekor kucing semasa beliau sedang menjamah Nasi bersama murid muridnya... Menggelepar kucing itu dan mati di situ juga., Ia menjadi bualan murid muridnya dengan menyatakan tangan guru mereka berbisa,.. lama kelamaan ia sayup dan tenggelam, itu pun selepas ASTRO wujud dan ada dokumentari mengenainya di dalam sebuah channel... Habis cerita. 


Kod Produk : TASRIMAU 25216
Bentuk : Tas Rimau
MAHAR : RM 80

4 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami