Ahad, 26 Jun 2016

GELIGA ULAR KAPAK MERAH






Hanya ada1 sahaja. 

Siapa cepat dia dapat.. tok x nak cakap banyak... ini update tok lakukan selepas GP tadi... Penat masih ada, 

Alhamdulillah GP dapat semua, ada yang ok ada yang betuk bagus, ada yang betuk tak senonoh, ada yang bentuk pelik, tah..no komen, tu rezeki memasing penama pemohon. 

Geliga Ular Kapak Versi ini mempunyai kelebihan sebagai medium :

Penarik kerezekian

Penunduk

Penggerun Musuh yang berkehendak

Pelembut Jiwa

Kata kata di dengar dan di akur



Kod Produk : GUKM 21616
Bentuk : G Ular Kapak
MAHAR : RM 560

Promo Ramadhan : RM 250




15 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Lain macam jer gambo api nyer yob!!hahaha!!

      Padam
    2. Lain macam jer gambo api nyer yob!!hahaha!!

      Padam
  3. Tok, bleh kitew tahu batu ape yg kitew dapat , :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh, selepas tuan tuan semua dapat tahu, kita dah tak masukkan dalam blog dah, sebab ada "peniru" nama nama GP ni.. malah dah ada yang meniru konsep G"P ni tuan, berlambak di FB

      Padam
    2. Tuan boleh wasup kt baz..kat sini tk sesuai kerana ia seolah2 menunjukkan kelemahan tuan pada yg lain dgn apa geliga yg tuan dapat dalam gp.ni..biarlah rahsianya tuan saja yg tahu..

      Padam
    3. Payment awal bulan ni tok..

      Padam
  4. Tok.. Nt ad update name pemohon yg berjaya x?? Hehe..

    BalasPadam
  5. Update nama cam besa lah tuan..pasti tok akan update nanti..ayah first!!!haha!

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami