Sabtu, 25 Jun 2016

GELIGA ADI PUTERA

























Pemberian sang Adi Putera... Awas jangan salah Faham, bila di sebut Adi Putra, maka ia guru hang tuah, bukan..haha.. ramai orang bernama macam ni, bukan 1 orang sahaja. 

Adi Putera yang di maksudkan ialah seorang Pemuda Bangsa Bunian Yang Tok kerap Temui di dalam Kawasan Betong , orangnya bertubuh tinggi dan kurus , berkulit putih. 

Anak Kepada Kiyai Hj Kawah dan mempunyai pengetahuan di dalam seni bela diri yang mengagumkan, 

Geliga ini di gunakan di dalam Kelebihan :

Penangkis jurus lawan dan ilmu hitam lawan

Khusus buat Pesilat dan Yang ingin menggelakkan diri mereka terkena buatan orang atau jurus jarak jauh.


Ia akan menyedut tenaga atau energi lawan yang di hantarkan dan menyerapnya ke dalam batu ini dan kemudian melupuskan ia melalui energinya sendiri. Ia mampu binasa jika jurus yang di hantarkan terlalu tinggi.. tapi usah risau, kerana orang yang mempunyai jurus terhebat mereka sudah punya jati diri yang kukuh dan tidak mudah mengenakan orang yang lemah. 


Kod Produk : GAP 21616
Bentuk : Geliga Pesilat
MAHAR : RM 80

36 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Maaf saifol.. tapi tuan smpt lg lock tu.. tahniah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rezeki tuan azam..tpi 1a ni mcm mana yaa..3 org dah lock???

      Padam
    2. Tak tau nk ckp.. Elok tnya admin, tuan baz or tok..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Saiful.. Saya niat unlock 2A dan serahkan pada tuan.. Biar tuan M Hassan kita ambil 1A.. Saya unlock 2A.. T.kasih.. Rezeki buat sahabat yg lain.. Silakan Saiful

      Padam
    5. Benarkah tuan..terima kasih tuan azam...sy lock 1a tok

      Padam
    6. Benar.. 2A tuan saiful.. bkn 1A.. hehe

      Padam
    7. Silap..sy lock 2a..terima kasih tuan azam..semoga di berkati di bulan yg mulia ni

      Padam
    8. InshaAllah.. moga diberkati semua sahabat2 GB juga.. Aamiin

      Padam
    9. Apa dia tu apa dia tu.? Tok masih dalam ojalanan balik lagi ni. Haha. Masih drive... kalau ada ramaim maka siapa dululah.

      Padam
    10. Semua dalam keadaan baik dan terkawal tok..hehe!!

      Padam
    11. Hehe btul tu ayah..msih dlm keadaan terkawal

      Padam
    12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    13. Alhamdulillah..😀😀😀

      Padam
    14. Ayah dalam radar la ni..sape cari pasal ayah tembak..hahaha!

      Padam
    15. Ayah dalam radar la ni..sape cari pasal ayah tembak..hahaha!

      Padam
    16. Alhamdulillah..😀😀😀

      Padam
    17. Alhamdulillah terima kasih ayah, tok memantau juga sebenarnya melalui Hp tok

      Padam
    18. Assalam tok..payment done..sy dah hantar ke sistem tok.

      Padam
    19. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    20. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    21. Assalam..nak tanya..klu sy buat GAP jadi buah rantai bole ke tok???

      Padam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Ya..tok,dlm keadaan trkawal..hee!

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. Smga slamat smpai tok.. Ht2 drive.. Penat rehat dlu tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah baru sampai d rumah

      Padam
    2. Alhamdulillah dah slamat smpai.. Rest dlu tok ye.. Hlng kn dlu pnat..

      Padam
  8. Cantiknye item rare . . Tok mat andaikata ke gunung ledang . . Dpt item rare nati tok promote la kt gb . . (n_n)

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami