Khamis, 30 Jun 2016

GELIGA REZEKI TOK KERAMAT







Dengan nama Allah Yang Maha Pengaseh Lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah Pada hari ini cuma ada 3 item sahaja akan muncul memandangkan tok semalaman agak sibuk mengerjakan amalan amalan seminggu sebelum habis Ramadhan. 

Di atas ialah Geliga Kerezekian Tok Keramat..bukan Keramat Kuala Lumpur . 

Item ini jika dalam bahasa Alam Nyatanya di panggil Kecubung Lumut namun ia di dalam Keluarga Akik bukanlah kristal, sekali lagi nama melayu itu salah sama sekali. Kecubung di dalam bahasa English ialah Kristal atau seangkatan dengannya yang berhasil dari dalam Gua Gua yang sejuk dan mampu menghasilkan perbagai jenis kristal. 

Item pemberian Tom Keramat ( Nama Sebenar ) ini di berikan kepada tok semasa Permohonan Geliga Permohonan dan Alhamdulillah Geliga Permohonan Yang di perolehi di sana memberikan hasil yang memuaskan di mana ramai yang memperolehi permata dan geliga lebih dari 1, ada yang 1 biji tu memang dah rezeki, Ada yang datang berpasangan dan ada yang datang 2 biji namun fungsi yang berbeza, seperti yang di maklumkan bahawa ia hadir di atas permasalahan anda sendiri. 

Geliga Permohonan yang lepas lepas ada juga yang sudah ghoib dari simpanan pemilik dengan sendirinya memandangkan urusan bantuannya sudah selesai , jadi usah pelik jika ia akan hilang dari simpanan, namun peratusan ghoib GP ini cumalahs ekitar 15% sahaja dari jumlah keseluruhan yang kita perolehi. 

Item di atas lebih kepada penarikan kerezekian dan alhamdulillah batunya juga comey lote. 


Kod Produk : GRTK 26616
Bentuk : Geliga rezeki Tok Keramat Nakawan
MAHAR : RM 80

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN