Selasa, 28 Jun 2016

GELIGA RAJA MAKHBAR ALI







Malangnya jenis ni asli bukan suntik warna dan di perolehi melalui penarikan Pulau Kerengga

Bila di suluh ia akan mengeluarkan warna berbeza... jenis boleh berubah warna seperti Chamelion

Alhamdulillah, lama x mendengar Berita dari Sahabat Sang Raja Ini.. Antara Item terbaik awal tahun... dan mampu merubah warna mengikut kadar cahaya, lihat cahaya yang di suluh, ia bukan kaler pink melainkan lampu suluh cahaya putih biasa .

Geliga Makhbar Ali Ini mempunyai kelebihan mengikut 

NIAT SI PEMILIKNYA

Sebelum terlupa , sebelum item ini sampai ke rumah, banyakkan membaca Al-Fatehah dan menyedekahkan kepada beliau, insyallah mudah mudahan di permudahkan oleh Allah SWT 

Di pakaikan sebagai cincin dan khasiatnya akan berlaku dengan sendiri, maaf ia bukan untuk ambil barang orang, tarik emas atau duit tapi jika sekadar nak melariskan jualan, diri untuk jodoh, pelepas hajat kepada orang, menundukkan orang, menghadang dari sihir dan sebagainya, insyallah..semuanya atas kekuasaan Allah dan keizinanNya, Raja Makhbar Ali ialah seorang yang Alim dan amat anti kepada manusia yang munafik kepada Allah, namun jika digunakan sebagai ikhtiar dan sebuah jalan, insyallah beliau akan membantu sedaya upanya

Maaf, item ni ada 1 sahaja untuk perolehan kali ini




Kod Produk : GRMA 26616
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 2000

Promo Aidilfitri : RM 500




9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. O.k ayah lock dulu..sementara tu ayah nk check item ni sama ada dh pernah mahar ke belum..kalau sudah ayah akan lepaskan..

    BalasPadam
  4. Setelah ayah check simpanan geliga ayah rupa2nya ayah dh mahar geliga ni kod MAKHBAR 30116 pada masa tu promo tahun baru kalau tk salah ayahla..jadi ayah unlock geliga ni kepada sesiapa yg mahu memilikinya..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN