Sabtu, 9 Mac 2019

GELIGA PERMOHONAN KALI PERTAMA TAHUN 2019




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semuanya

Alhamdulillah tahun 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 dan 2018 sudah berlalu , dan sebagaimana adatnya GBunian , kita mengadakan Geliga Permohonan 1 tahun 3x dan pada awal tahun ini sebelum bulan 4 kita akan melancarkan Permohonan Geliga Permohonan


Sebagaimana semenjak 2012 ( since 2012 ) maharnya masih tetap sama iaitu Kadar Upah RM 100 Tidak termasuk Kos Pos di tetapkan. 

Geliga Permohonan adalah geliga/batu/ mustika/azimat yang di mohon menggunakan nama pemilik, nama boleh di bin / binti ibu atau bapa dan item yang di perolehi selalunya menepati permasalahan anda di masa kini dan akan datang. 

Ada di antara GP peserta yang sudah kembali ke tempat asal berikutan:

1. Sudah habis sasaran masalah

2. Masuk ke tempat maksiat


3. Curiga Ke atas barang ( Hilang keyakinan ) 



Namun Alhamdulillah mujur ia di lakukan setiap tahun sebanyak 3x, jadi bagi yang kehilangan, ghoib di depan mata dan dalam simpanan maka boleh memohon sekali lagi . Mudah mudahan mampu meringankan permasalahan anda di pada satu satu masa. 


In Sha Allah GP akan di lakukan sebelum 12hb Mac 2019 . 

Sebenarnya kita nak jalankan dalam masa seminggu dua ni sahaja, namun permohonan untuk MOHON KAYA amat tinggi . sehingga ke malam ini kami menerima sebanyak 13 permintaan bagi permohonan dana Ummah dan di jangkakan ia akan meningkat dalam masa kurang 3 hari ini memandangkan semua permohonan akan di tolak selepas 3 hari ini kerana tok perlu pulang ke Malaysia demi menyelesaikan Gaji Staff .


Sebelum GP di lancarkan, bagi yang ingin melakukan permohonan dana ummah, sila hantarkan permohonan anda kepada Bonda Segeranya dan selesaikan permaharan segera , kami tidak mengambil nama tanpa bayaran lagi kini memandangkan pelajaran yang kami dapat dari RITUAL MINYAK CAHAYA HIJAU . 

Sekian terima kasih 

19 ulasan:

  1. Asskum Tok.
    Kalau pemohonan Keris boleh ke Tok?

    BalasPadam
  2. Asskum Tok.
    Kalau pemohonan Keris boleh ke Tok?

    BalasPadam
  3. Saya dah payment dah send kat bonda untuk mohon kaya

    BalasPadam
  4. Tok untuk kunci dana ummah dengan nama ibu untuk permohonan kali ini yg diberi tanpa perlu tulis nama dan tidak perlu bakar kan, akan dipos adlh kunci sahaja ye Tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. di beri sekali, sama tuan, kena di bakarkan juga. kita tiada cara lain untuk mendaftarkan nama tuan di buku catatan doa harian mereka.

      Wafaq dan kunci sekali, namun mungkin kuncinya berbeza. tok belum mendapat info bentuk kuncinya bagaimana, in sha Allah petang ini akan ke rumah pak guru bagi mendapatkan item tersebut bersama wafaq beningnya

      Padam
  5. Tok mahar untuk geliga permohonan masih RM100?

    BalasPadam
  6. Salam tok. Utk GP ni katakan saya dapat geliga ular atau geliga lipan, blh tukar pada yg lain ke? Sumpah saya geli dua ni. kalau dapat guchmani ok kot...😆

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klau ikutkn mmg xblh ditukar tuan. Jgn risau, in sya Allah apa yg tuan dpt nti sesuai dgn diri tuan.

      Padam
  7. Assalam tok ayah, butiran PD @ Mahar GP sudah wasap pada bonda

    BalasPadam
  8. Salam tok..nak Tanya masih boleh daftar ke utk geliga permohonan ini?

    BalasPadam
  9. Dh pd ye tok.. Details dh send kat bonda

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum tok, GP ni bila dibuka lagi dan berapa maharnya Tok? Tks

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN