Rabu, 20 Mac 2019

APA KHABAR





Assalamualaikum wbt dan salam Sejahtera

Apa khabar semuanya dan di harapkan semua dalam keadaan sihat sihat, tok di sini macam ni larghhh hahha, alhamdulillah. 

Sengaja selfie pagi ni dan hurm jadual tidur tok berubah pulak dah skrg ni, ikut jadual org normal... ni nak kena tune semula ke jadual asal iaitu jadual Batman haha. 

In Sha Allah tok mungkin akan membuat sebuah video nanti, tapi tengok dululah macam mana, rumah pun dok semak lagi, ruang pejabat tok selfie ni pun semak lagi, tengok ler belakang tu bersepah haa. 

Ok Lah itu sahaja, jumpa lagi. Wassalam

8 ulasan:

  1. Assalam tok.buatlah video 1.lamo xdo video baru tok buat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam wbt. Bukan apa. Webcam lama tok dah ketinggalan zaman daaa

      Padam
  2. Wasalam tok..alhamdulillah tok sihat dan still maintain awet mude..

    BalasPadam
  3. Ingatkan ular mana lah kat blakang tok

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami