Sabtu, 1 April 2017

LARAK SALAH






SOLD OUT
Tn Silver Maddness




































SOLD OUT
Tn Gunawan







































SOLD OUT
Tn Ahmad Ferdaeus 






INI ORI LARAK SALAH..bukan Konfius Kayu Tas lagi... lama menjejak baru nak dapat yang ori, Jenuhhhhhh

Berbulan bulan tok mencari larak salah yang ori, punya jenuh .... mana tak jenuh.. uratnya hampir sama dengan kayu tas dan juga kayu ceri.. tau pokok ceri?... lagi tadak guna utk tujuan buat salah benda tu.

Beza cuma pada uratnya.. kayu tas liang roma uratnya lebih besar.. dan dalam semua 3 kayu ni, larak salah paling halus liangnya.. kekadang mata pakar pun boleh keliru di buatnya.

Kayu Larak salah di gunakan .lamaaaaaaaaaaaaa dah dan di percayai lamaaaaaaa dah yang tidak boleh di sangkal atau di nafikan...

Bawak barang salah.. insyallah roadblok lepas.. Buat salah...lepas... Tok tak suruh buat, tapi tok peniaga.. dan meniaga kayu ni bukan nak kena ada lesen..bukan tok nak galakkan jenayah, tapi org kata , buat tu berpada pada, pandai buat pandai simpan. 

Contohnya anda bawak senjata api.. dadah ke... letak dalam  kereta, katakan bawak dari siam nak ke Kuala Lumpur, insyallah selamat.. pengalaman lalu yang pernah pakai... jika tok kata ada 1 kumpulan perompak pernah berurusan dengan tok pun, insyallah tok boleh sebut.. mereka sanggup membayar berapa pun tok minta untuk kayu ini.. dan pekerjaan mereka selamat sehinggalah mereka di tembak di jalan Kota Tinggi ( ada dalam paper ) di dalam sebuah kereta selepas cubaan merompak mereka gagal, actually sebelum ini mereka tidak pernah merompak.. namun bila melihat mereka selamat semasa bawa " barang", maka mereka beranggapan mereka juga selamat kalau merompak.. 

Diingatkan.. item ini bukan untuk di bawa buat aktiviti, tapi untuk membawa hasil aktiviti... untuk melakukan aktiviti..kena pakai barang lain. tu kena ingat.. 

Sekali lagi tok pesan. kerana tok tahu bukan semua orang nak buat salah, tapi terkadang terpaksa bawa atau barang di masukkan ke dalam kenderaan secara diam. Insyallah boleh membantu. 

Boleh di simpan dalam poket atau di buat cincin. Tiada pantangan khusus kerana ia alami. 


Kod Produk : LSALAH 11217
Bentuk : Larak Salah ori
MAHAR : RM 230



19 ulasan:

  1. Salam tok, maaf nak bertanya...bila tok nak maharkan sanitam? Kalau tak silap, dia ada bersama2 paparan mgsuper dan meriam pecah, masa tuu tok kat perlis(kalau tak silap )...tq ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , rasanya dah di maharkan . tok cuma publish semula mana mana brg yang agak tak berapa laku di sebabkan kekangan harganya, apa apa nanti tok cari

      Padam
  2. Pengalaman saya pakai kayu Larak Salah ni..5 kali roadblock terlepas pada hari yg sama,walaupun kete lain kena tahan.

    Klu sekali mungkin org kata nasib tapi 5 kali..subhanallah sungguh besar manfaat setiap ciptaan Nya.

    Kayu Larak Salah ni sentiasa sy bwk tiap2 hari..tetapi yg sy perasan jika kita ad bwk barang slh atau buat slh..baru menjadi

    BalasPadam
  3. Salam....Tok boleh tak bagi saya larak salah dalam rega 100 punya....kecik pun tak pe.....buat spear,kicin kunci.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. Yy dah canai besar ni tuan. Tp cuba tuan wassap mr baz na

      Padam
  4. Balasan
    1. ok tok.payment done transfer dr cimb
      Reference No. : 445138716
      detail satgi sy wasap mr bz
      rm230 utk larak salah + rm400 utk sedozen mnyk dewa semata

      Padam
  5. yang ada skrg dalam bentuk ranting. cuba PM bonda jika masih ada, larak salah memang laku keras skrg

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN