Ahad, 9 April 2017

G.MAJA LELA








Nampak macam?.. MGT.. tgk uratnya baik baik.. bukan MGT.. so. jaga jaga, batu kekadang nak sama, tapi tak sama. 

Ini ialah Geliga Maja Lela tapi mempunyai kelebihan seperti akik Yaman.

Getaran auranya sedikit kasar dan sesuai buat orang yang sukar dan lambat sangat nak terawangan tu. Atau orang yang kurang sabar. Insyallah di letakkan atas dada , seeloknya keliling pasang bingkai perak dan buat kalung, masa nak guna saja pakai. Buat di tepi air terjun berbaring dan item ini di atas dada, dengarlah bunyi air terjun tersebut. cuba dengarkan dan endahkan bunyi lain. terus fokus kepada bunyi air yang jatuh tu.. sehinggalah ke satau saat anda akan merasakan anda berada di alam lain, insyallah. Ni cara penuh dah tok ajar ni, takda bacaan ka?... ada kalau kita org islam, buat lagu org islam la, baca bismillah , ayatul kursy utk pemagar diri, fatehah , selawat. berapa kali pun tak apa. 

Dan lakukan ketika tiada org di sekeliling..bukan apa, takut bising, kalau nak bawak peneman kita dan peneman ni utk tengok mana tau ada ular ka apa ka, boleh la, asalkan peneman tu tak buat bising. 

Ok di bawah Step Ilmu Menerawang yang tok ajarkan di dalam Kem dulu :

Berbaring di atas posisi yang selesa di tepi air terjun

Baca Bismillah, Fatehah, Ayatul Kursy, Selawat dan Niat. 

Ambil batu ini letak atas dada

Tangan di letakkan di tepi badan kiri dan kanan

Pejam mata dan rileks.

Hayati bunyi air terjun..endahkan bunyi lain

Sehingga 1 tahap bunyi air terjun ini akan terhenti dan anda akan lihat diri anda berada di tempat lain sambil berdiri, ya sudah tentu bukan berjasad, Ini ialah basic ilmu terawangan perguruan tok. 

Usah risau bagaimana nak pulang, anda akan terjaga dengan sendirinya jika sudah sampai waktu atau datangnya semboyang berbunyi dengan nyaring di atas jasad anda.Anda akan mendengarnya.

Ilmu ni tok halalkan bagi anda buat, bukan untuk ajar kepada org lain pula atau di masukkan ke dalam silibus perguruan anda sendiri. Hanya Tok dan Guru Muda serta murid lainnya yang lama sahaja boleh ajar teknik ini. 


Syarat melakukannya : Berada di antara 2 Jisim ...1 batu atau pokok yang 100x ganda lebih berat dari anda dan keduanya ialah air terjun itu sendiri. 

Jangan tanya tok air pancut kat rumah boleh buat tak.... tok kata A..maka A lah.. Harap beradab di dalam berguru



Kod Produk : GML 5417
Bentuk : Manja Lela
MAHAR : RM 250

Stock dapor tiada

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. tuan pemenang no 2 , sekiranya tuan IB tidak melakukan payment dalam masa 12 jam dan di sahkan, maka tuan boleh terus PD.

      Padam
    2. Payment Done
      Tapi kalau Tn Is sudah buat payment awal Tok lambat update simpan saja nanti boleh contra item lain k

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN