Ahad, 16 April 2017

FEROZ PUTIH SAIZ MONSTER







Ini ialah saiz pilihan tok dan jangan tidak percaya bahawa tok ada 2 tentang saiz ini... Bukan apa , pasal benda ni mahal dan di pandang mewah di negara negara seperti Sudan, Iran, Pakistan dan Nigeria... Ini antara individu yang pernah tok jumpa lah.. masing masing memang terbeliak biji mata.. sudah lah mahal, besar pula..kata mereka. 

Di sini tok nak beri pada mahar terbeliak juga khusus kepada anda insyallah... kalau rasa tak cukup sila request dengan mr baz..insyallah kita akan sediakan mengikut permintaan anda. 

Banyak kegunaan di dalam urusan meneutralkan keadaan , membantu anda di dalam keadaan yang sempit, umpamanya situasi tegang yang tertuju kepada anda, insyallah suasana akan dapat di kawal dan anda mampu tersenyum kemudiannya. 

Malah selain itu juga ia mampu meneutralkan baran seseorang kepada anda, umpamanya boss yang memanggil anda untuk memarahi atas sesuatu sebab, insyallah. 

Isteri boleh haha



Kod Produk : FPB 11417
Bentuk : Feroz Monster
MAHAR : RM 150



SOLD OUT
Tn Skyline Turbo

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah tuan, tok memang nak tengok siapakah yang bijak dan grabkan ia, Feroz putih sebesar ini nilainya Rm 800 di pasaran. boleh semak di kedai Org sudan Jual Batu samada di Kl atau Johor ( Angsana )

      Padam
  2. Alamak, lambat plak.. Tok, bleh request lg x dgan Baz saiz ni tok?.. 😅😅

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah tok Rezki..Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok..dari saiz monster ni,agak2 bole di canai berapa banyak?..bole saya ajak rakan2 saya kongsi..dapat merasa pakai feroz ni

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN