Rabu, 26 April 2017

CINCIN ZAMRUD BURMA








Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera tuan tuan , Alhamdulillah semoga anda semua menikmati hari yang indah bersama orang yang tersayang. Insya Allah.

Ini ialah Zamrud Burma, The original zamrud Burma dan original dari penarikan zikrullah tok di Kawasan yang baharu di buka oleh kerajaan Terengganu ( sebenarnya masih dalam binaan ) berhampiran pasar payang .. Tok pun tak tau kerajaan nak buat apa kawasan tu nampak macam nak buat jeti ke Pulau Duyung dan Pulau Lainnya. Kawasan ni di panggil Dataran Shah Bandar dan sudah tentu tok melakukannya ketika tiada orang yang melepak iaitu sekitar waktu maghrib.. org dok solat di masjid putih yang kita dok kalut ambil batu di Dataran Shah Bandar. Actually nak jumpa orang sebenarnya, tapi dah mesej tak juga di balasnya.. Maka dari duduk melepak menunggu tu, maka tok buatkan la sedikit ritual. 

Item ini di gunakan di dalam penarikan kerezekian dan tok memberikan kepada anda sebuah cincin yang menarik ..kalau tak kena saiz usah risau. Cincin saiz lain ada lagi..kalau ada rezeki ada la. 

Siap dengan cincin pada mahar di bawah... 


Kod Produk : CZB 23417
Bentuk : Zamrud Burma + Cincin
Saiz : 19
MAHAR : 120 Mlr

SOLD OUT
Tn Ben

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN